  • 1. Data: 2010-08-02 16:03:50
    Temat: Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za
    komplet klocków i tarcz na jedną oś.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-08-02 16:24:51
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za
    > komplet klocków i tarcz na jedną oś.
    >
    > --
    > krzysiek82

    Pierwsze slysze....

    Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

  • 3. Data: 2010-08-02 16:25:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za
    > komplet klocków i tarcz na jedną oś.

    Mam założone klocki STEINHOF w Fiacie Stilo we wszystkich kołach. Nie
    zauważyłem żadnej różnicy względem klocków oryginalnych (fabrycznych), które
    były poprzednio.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2010-08-02 16:49:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Pierwsze slysze....
    > Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś
    > lepszego.

    To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co
    przeplacac :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-08-02 16:52:58
    Od: Lukasi <c...@m...com>

    On 2 Sie, 16:03, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
    > Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za
    > komplet klocków i tarcz na jedną oś.

    Zakładałem tarcze i klocki firmy Steinhof już do 4 samochodów i zawsze
    było wszysko OK.
    Tarcze za każdym razem przy montażu sprawdzane czujnikiem zegarowym to
    podstawa,
    klocki fajnie mocno hamują.
    To polska firma produkująca pod Tarnowem a ja wychodzę z założenia, że
    trzeba wspierać
    polskich producentów.

  • 6. Data: 2010-08-02 17:00:54
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co
    > przeplacac :-)
    >
    > J.

    Dzisiaj widzisz ta druga strone a za pol roku jak będziesz mial bicie na
    kierownicy zobaczysz tą pierwszą strone medalu.
    Kto oszczedza placi dwa razy, pare razy sam tego doswiadczylem.

    Pozdrawiam
    Beny

  • 7. Data: 2010-08-02 18:05:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> [...]
    >>

    > Mam założone klocki STEINHOF w Fiacie Stilo we wszystkich kołach. Nie
    > zauważyłem żadnej różnicy względem klocków oryginalnych (fabrycznych),

    Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z 180
    na autostradzie z pedalem w podlodze.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-08-02 18:39:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z
    > 180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

    Pewnie tak jak kosztuje. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-08-02 18:59:03
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-02 18:05, kamil pisze:

    > Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z
    > 180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

    1. Stilo by musialo tyle wyciagnac
    2. W Polsce na tych namiastkach autostrady

    :)

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

  • 10. Data: 2010-08-02 19:39:33
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za
> [...]

    Polska firma, znajdz strone poczytaj. Wywodzi sie jeszcze dawnej epoki.
    Ja montowalem tarcze oraz ich klocki (teraz po raz drugi) i jest bardzo
    dobrze. W koncu nic nie piszczy.

    Wydaje mi sie ze gdzies czytalem ze ich klocki ida chyba na pierwszy montaz
    do Fiata ?

    PZDr
    Adam