  • 1. Data: 2009-09-06 19:34:22
    Temat: Co po CB500 (długie)
    Od: As <o...@o...eu>

    Witam Grupowiczów!

    Kończy się już mój drugi sezon na Cebuli, nadeszła pora na zmiany...
    Mam pewne pomysły na następny motor ale chętnie posłucham rad starszych
    kolegów.

    Słowem wstępu:

    1. Moje wymagania:
    - naked, okrągła lampa
    - wygodnie dla wysokiego kierownika (prawie 190cm wzrostu)
    - wygodnie na dłuższą trasę
    - wygodnie dla pasażerki
    - możliwość zamocowania kufrów
    - doczepiana owiewka
    - przynajmniej 80KM
    - cena do 12 000 PLN

    2. Jak używam motoru:
    - miasto
    - 2-3 razy w sezonie dłuższy wyjazd (przynajmniej 1000km)
    - kilka, kilkanaście wypadów w sezonie po 100-200km

    3. Co mi przeszkadzało w cebuli:
    - kapkę za mała (garbię się za kierownicą)
    - przy dwóch osobach za mało mocy

    4. Styl jazdy:
    Bardzo lubię CB 500, jednak mam ochotę na coś bardziej poważnego. Nie kręci
    mnie strasznie moc i duże prędkości choć przyznam, że czasami lubię poczuć
    mocne przyspieszenie i pobawić się motorem... Jeżdżę różnie, nie zawsze
    grzecznie ale daleko mi do tych co ciągną 250 przez miasto...

    I teraz moje kandydatury:
    1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga eksploatacja, awaryjność) (?)
    2. Honda CBF 600 (idealna ale nudna, droga i trochę za słaba) (?)
    4. SUZUKI GSX 750/1200 INAZUMA (tylko stare sztuki, już nie produkują?)
    5. Honda CB 1300 (za droga)
    6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały)

    Odrzuciłem:
    - Bandit 600 (za mały, za słaby)
    - Yamaha FZ6 (wiem, że to fajny motor ale on mi się po prostu nie podoba)
    - Honda Hornet (za mały)

    Podsumowując - jak widać waham się między CBF a B12.
    Czy to słuszny wybór? Może jest jeszcze coś w podobnej charakterystyce o
    czym zapomniałem nie znalazłem?
    Przyznam, że jestem fanem Hondy, lubię te motory, mam do nich zaufanie...
    Suzuki - to dla mnie nowa marka, trochę się boję tego wielkiego olejaka ale
    z drugiej strony B12 mi się bardzo podoba i kusi mnie swoją mocą,
    wielkością i ogólną charakterystyką.

    Czekam na komentarze i pozdrawiam :-)

    --
    AS (jeszcze CB500)

  • 2. Data: 2009-09-06 19:51:16
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    A co z CB 750 Seven Fifty, nie pasuje?

    Zdrowko
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 3. Data: 2009-09-06 19:58:34
    Od: Radek Orłowski <r...@g...com>

    Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a):

> [...]
    > - Bandit 600 (za mały, za słaby)
    > - Yamaha FZ6 (wiem, że to fajny motor ale on mi się po prostu nie podoba)

    To ja tylko takie dwa typy rzucę:
    - Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);
    - Kawasaki ZRX 1200(1100).
    Rozmyślałeś?
    Radek 'BigBoy' Orlowski

  • 4. Data: 2009-09-06 20:05:01
    Od: As <o...@o...eu>

    KLOSZ wrote:

    > A co z CB 750 Seven Fifty, nie pasuje?

    Niesamowicie ładny motor, naprawdę.
    Sam nie wiem czemu mi umknął z celownika
    Ale to raczej trochę za bardzo retro, jak dla mnie :-)

    pozdr.
    --
    AS

  • 5. Data: 2009-09-06 20:07:12
    Od: As <o...@o...eu>

    Radek Orłowski wrote:

    > To ja tylko takie dwa typy rzucę:
    > - Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);
    > - Kawasaki ZRX 1200(1100).
    > Rozmyślałeś?

    Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip.

    pozdr.
    --
    AS

  • 6. Data: 2009-09-06 20:31:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    As pisze:

    > Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip.

    O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7.
    Byla tez przystojna CB1000 big one.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-09-06 20:32:47
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    As pisze:
    > Słowem wstępu:
    >
    > 1. Moje wymagania:
    [cut]
    Kawasaki ZR7
    jak wlozysz normalne (progresywne) sprezyny na przod to daje rade tym po
    winklach dawac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2009-09-06 20:33:23
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Kuczu pisze:

    > O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7.

    he he :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2009-09-06 20:35:33
    Od: Radek Orłowski <r...@g...com>

    Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:31:10 +0200, Kuczu napisał(a):

    > As pisze:

    > O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7.
    > Byla tez przystojna CB1000 big one.

    ZR7 to taki mały kroczek w górę :) ale można oczywiście.
    A jak wygląda serwis Zephyra? Pytam bo słyszałem opinie, że te silniki to
    jakieś "wydumki" i brak części do nich. Dobrze słyszałem?
    CB Big One też ciekawa oferta ale jakby co to z częściami - używkami też
    może być problem.
    Radek 'BigBoy' Orłowski

  • 10. Data: 2009-09-06 20:37:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Radek Orłowski pisze:

    > To ja tylko takie dwa typy rzucę:
    > - Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);
    > - Kawasaki ZRX 1200(1100).

    Pomyśl też o dużym Zephyrze, co prawda Kawa ale ładny klasyk.
    Ja bym jednak celował w XJR lub dużą CB.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj