  • 1. Data: 2009-09-07 07:48:35
    Temat: Yamaha XJ6 Diversion - odczucia
    Od: August <4...@g...com>

    Witam,

    wypożyczylem sobie ostatnio niemal nową Yamahe xj6 diversion 2009 i
    przejechałem pod 500 km. Moje doświadczenie z motorkami to prawie
    wyłącznie ten sezon i 5500 km na starym DR800.

    No musze powiedzec, że przyjemnie sie jezdzi czterocylindorwcem. A tak
    sie przymierzalem do transalpa na przyszle lata :-(

    Kilka uwag o tej Yamaszcze.

    Plusy:

    -bardzo ładny motorek, ale to kwestia gustu,
    -silnik mocno jak dla mnie ale łagodnie i rowno ciagnie, czułem się
    bezpiecznie, nie ma
    mowy o przypadkowym odkręceniu rolgazu itp.,
    -wygodna pozycja za kierownicą,
    -wygodny kat ugiecia nog na moje 178cm,
    -cicha praca silnika, cichy wydech schowany nisko,
    -motocykl zwarty, wydawał się lekki, bez zbednych wskaznikow itp.,
    -czytelny cyfrowy prędkosciomierz, z automatycznym podswietleniem juz
    nawet w lekko
    zacienionym lesie.

    minusy:

    -nic nie widac w lusterkach, za krótkie,
    -słabe hamulce przod, niewiele skuteczniejsze niz w 18 letnim BIGu,
    ale
    dzieki temu umiałem się nimi posługiwać, w gorach wspomagalem sie
    tylnym,
    -jak sie spojrzy uwazniej pod te plastiki przednie to strach sie bac,
    jakies
    kostki wystajace z osłonek,itp, ogólnie trochę bajzelku,
    -juz od 110 km/h na autostradzie zaczyna mocno wiac przy tej prostej
    sylwetce, owiewka symboliczna, przy przepisowej 130 km/h już b.
    nieprzyjemnie, szybciej nie jechalem
    -jak dla mnie wysokie obroty silnika na 6. biegu, brakuje tej funkcji
    nadbiegu do
    emeryckiej jazdy, ale za to 6. mocna

    Jakos trudno się ją sklada w przeciwskręcie, w wysokim Bigu
    wystarczyło leciutko pchnąć raczkę i masa leciała w przeciwną stronę,
    ale to moze wynikac z tego, że sie balem, nie potrafiłem i innego
    rozkładu masy.

    Kilka fotek z trasy http://picasaweb.google.com/taugusto1981/Yamaha#

    Posumowując, mimo kilku minusów motocykl bardzo mi przypadł do gustu.
    Ciekaw
    jestem waszych opinii, jesli ktos jezdzil.

    --
    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2009-09-07 09:39:05
    Temat: Re: Yamaha XJ6 Diversion - odczucia
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 00:48:35 -0700 (PDT), August napisał(a):

    > Witam,
    >
    > wypożyczylem sobie ostatnio niemal nową Yamahe xj6 diversion 2009 i

    A jak działa skrzynia? Płynnie, cicho czy jednak z oporami przy 1 i 2?

    Ps. Wziąłeś ją (XJ6) może z wypożyczalni na Powstańców Śl.?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2009-09-07 12:26:23
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "August" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    Siemka
    Możesz napisać na jakiej zasadzie wypożyczyłeś motocykl.
    Były jeszcze jakieś inne modele do wyboru??

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 4. Data: 2009-09-07 23:37:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    August wrote:
    > Witam,
    >

    > Plusy:
    >
    > -czytelny cyfrowy prędkosciomierz,

    To chyba raczej minus ? zegarowe sa zawsze szybciej czytelne.

    pozdrawiam, Leszek

  • 5. Data: 2009-09-15 07:29:17
    Od: August <4...@g...com>

    On 7 Wrz, 11:39, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > A jak działa skrzynia? Płynnie, cicho czy jednak z oporami przy 1 i 2?
    >
    > Ps. Wziąłeś ją (XJ6) może z wypożyczalni na Powstańców Śl.?

    Tak, w Prestige Car.

    Trudno trudne pytanie, by być obiektywnym. W każdym razie żadnego
    wiekszego postepu technologicznego w pracy skrzyni biegów nie
    zauważyłem. A zmieniam zgodnie z takim fajnym tekstem w necie. W BIGu
    to działało rewelacyjnie. W XJ6 też, choć rzeczywiście przy redukcji
    na 2. i 1. z przegazówką mogłyby ładniej wchodzić. Trzeba robić
    poprawną redukcję do jedynki przy dohamowaniu, bo potem juz nie
    znajdziesz.

    --
    pozdrav,
    August

  • 6. Data: 2009-09-15 09:51:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "August" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

[...]

    *** A link do tekstu gdzie?
    Albo chociaż jakiś opis, może wszyscy się czegoś nowego nauczymy.
    Chyba, że to na ścigaczu było z tego ich foruma ze złotym piórem, to
    nie wklejaj.

    Jakieś koszty tego wypożyczenia albo warunki opowiesz? Coś Waść
    tajemniczy...

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2009-09-15 14:41:14
    Od: August <4...@g...com>

    On 15 Wrz, 11:51, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > *** A link do tekstu gdzie?
    > Albo chociaż jakiś opis, może wszyscy się czegoś nowego nauczymy.
    > Chyba, że to na ścigaczu było z tego ich foruma ze złotym piórem, to
    > nie wklejaj.

    to nie wklejam, ale na innych witrynach tez widzialem

    > Jakieś koszty tego wypożyczenia albo warunki opowiesz? Coś Waść
    > tajemniczy...

    tajemniczy? zadałeś sobie trud wpisania prestige car w googlach ?

    --
    pozdrav,
    August

  • 8. Data: 2009-09-15 15:37:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "August" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    tajemniczy? zadałeś sobie trud wpisania prestige car w googlach ?

    *** Tak, proszsz.

    http://www.prestigecar.pl/cennik.php

    Na podstawie punktu 7 z zakładki "warunki" wnioskuję, że paliwo do
    motocykla było gratis.
    Było?

    Cennik też ładny, podaje, że za wypożeyczenie motocykla na jeden dzień
    zapłacę190zł, a za wynajęcie go na 29dni tylko 100zł.
    Oj, chyba prawnika to oni nie mają w tej firmie.
    Chociaż w sumie polonista by im może wystarczył?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2009-09-15 21:02:19
    Od: "Sławek " <s...@W...gazeta.pl>

    Jasio <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Oj, chyba prawnika to oni nie mają w tej firmie.
    > Chociaż w sumie polonista by im może wystarczył?

    Czy tak trudno zrozumieć, ze to są ceny za 1 dzień użytkowania pojazdu?

  • 10. Data: 2009-09-16 07:06:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek " napisał w wiadomości

    > Czy tak trudno zrozumieć, ze to są ceny za 1 dzień użytkowania
    > pojazdu?

    Mi dość łatwo.

    Ale w USA już by jakiś cwaniak się zgłosił po wypożyczenie motocykla.
    Z prawnikiem by przyszedł.
    I już benzynka za darmochę i wypożyczenie 40razy tańsze by się
    skończyło
    .
    Przejrzyj wspomnianą stronę, to pewnie znajdziesz więcej takich
    ciekawostek.

    --
    Jasio
    vx etz