  • 1. Data: 2009-01-14 22:50:29
    Temat: Co ś nie tak z postami?
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    witam ponownie
    I takie zapytanie kontrolne:
    czy to tylko u mnie części postów brakuje czy tak większość ma ? Widzę
    odpowiedzi ale brak założyciela wątku.
    używam news.neostrada.pl

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-15 07:13:20
    Temat: Re: Co ś nie tak z postami?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 14 Sty, 23:50, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:
    > witam ponownie
    > I takie zapytanie kontrolne:
    > czy to tylko u mnie części postów brakuje czy tak większość ma ? Widzę
    > odpowiedzi ale brak założyciela wątku.
    > używam news.neostrada.pl

    mam ten sam problem, wielokrotnie serwer neostrady nie pokazywał
    pojedyńczych postów w outlooku, teraz natomiast jest to nagminne,
    ja przeszedłem, na google, gdzie jest to trochę niewygodne.

  • 3. Data: 2009-01-15 08:27:28
    Od: falco <m...@w...pl>

    Marek B pisze:

    > czy to tylko u mnie części postów brakuje czy tak większość ma ? Widzę
    > odpowiedzi ale brak założyciela wątku.
    > używam news.neostrada.pl

    Hej, ;)

    standardowy błąd tepsostrady... ja od lat używam praktycznie
    bezproblemowej Thunderbirda z serwem news.internetia.pl

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 175 '58

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 4. Data: 2009-01-15 09:09:11
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    witam ponownie
    I takie zapytanie kontrolne:
    czy to tylko u mnie części postów brakuje czy tak większość ma ? Widzę
    odpowiedzi ale brak założyciela wątku.
    używam news.neostrada.pl

    jak masz maila na wp to news.wp.pl dziala bezblednie.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E