  • 1. Data: 2009-01-14 21:17:21
    Temat: Re: data ważności prawa jazdy
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Witam !!
    > Zauważyłem niedawno w moim prawku, że kończy mi się termin ważności
    > na A i B w 2010 roku. Co to oznacza? Wymianę prawka na nowe czy może
    > coś
    > innego? Pozdrawiam

    Witaj.

    Ja mam do czerwca :( i z tego co sie zaslyszalem to trzeba zrobic nowe
    badania(takie jak podczas kursu na prawko) i z tym papierkiem do WK i tam
    wypelniasz pisemko czemu chcesz wymienic dokument. Skladasz oba papierki plus
    fotka i czekasz na nowe prawko. Potem oczywiscie jakas kasa na znaczki i na
    kolejne 10 lat z glowy, chyba ze lekarz napisze, ze bezterminowe :)

    Tak slyszalem, ale moze sie myle. Za jakies 2 miesiace sie za to zabieram to dam
    znac, chyba ze Ktos tu wczesniej napisze(na co po cichu licze).

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-01-14 21:56:27
    Od: nowaczek087 <nowaczek087@_NOSPAM_wp.pl>

    Koczisnapisal

> [...]

    dam
    > znac, chyba ze Ktos tu wczesniej napisze(na co po cichu licze).

    takie badania jak na początku? czyli w medycynie pracy czy jak?

  • 3. Data: 2009-01-14 22:04:57
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > takie badania jak na początku? czyli w medycynie pracy czy jak?

    Mi badali wzrok i sluch, ale gdzie to teraz zrobic to nie wiem, chyba podepne
    sie pod jakas grupe nowych kursantow :) lub do lekarza co wydaje zaswiadczenia
    dla zawodowych kierowcow.

    Pozdr
    Koczis
    R1