  • 1. Data: 2022-04-04 16:57:32
    Temat: Co sie dzieje gdy debilowi wmowisz, ze elektryk sie nadaje dla kazdego
    Od: K <n...@e...com>

    ...bo malo kto jezdzi daleko samochodem:

    https://www.telegraph.co.uk/money/katie-investigates
    /bmw-refusing-fix-62k-electric-car-takes-nine-hours-
    drive-north/

    Swoja droga jakim trzeba byc dzbanem, zeby jeszcze napisac w tej sprawie
    do gazety.

  • 2. Data: 2022-04-04 17:36:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    UE stwierdziła że wykrywanie ADBLOCKA to łamanie podstawowych wolności
    obywatelskich.

    Zachowuj się towarzystwie gówniarzu ;-)

  • 3. Data: 2022-04-04 18:03:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/04/2022 16:36, _Master_ wrote:
    > UE stwierdziła że wykrywanie ADBLOCKA to łamanie podstawowych wolności
    > obywatelskich.
    >
    > Zachowuj się towarzystwie gówniarzu ;-)

    Od kiedy Tobie jest po drodze z UE? ;)
    Poza tym zainstaluj sobie Bypass Paywalls i nie marudz.

  • 4. Data: 2022-04-04 18:18:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-04-kwietnia-2022 o 18:03, K pisze:

    > Od kiedy Tobie jest po drodze z UE? ;)

    Kiedy ktoś nie przestrzega obowiązującego prawa (nawet takiego z którym
    się nie zgadzam) to go będę jebał ;-)
    Zasady są zasadami kurwa mać ;-)
    Czasem warto przeczytać aż 3 zdania ze zrozumieniem.

    mam adguarda i dobrze mi z tym.

    Nie muszę wchodzić na wszystkie liki które gówniarzeria podaje Zluzuj
    majty ;-)

  • 5. Data: 2022-04-04 18:37:35
    Od: rAzor <j...@o...es>

    _Master_ pisze:

    > UE stwierdziła że wykrywanie ADBLOCKA to łamanie podstawowych wolności
    > obywatelskich.

    Od kiedy to zadku UK jest w UE?

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 6. Data: 2022-04-04 20:34:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/04/2022 17:18, _Master_ wrote:

> [...]
    >

    > mam adguarda i dobrze mi z tym.
    >
    > Nie muszę wchodzić na wszystkie liki które gówniarzeria podaje Zluzuj

    Ale ja jestem wyluzowany.

  • 7. Data: 2022-04-05 09:02:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    i dostałeś zjeby za złe zachowanie ;-)

  • 8. Data: 2022-04-05 09:06:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-04-kwietnia-2022 o 18:37, rAzor pisze:
    > Od kiedy to zadku UK jest w UE?

    UE tworzyła takie kwity kiedy UK była jeszcze w UE.

    A zjeby dotyczą linkowacza który pisze na polskiej grupie a Polska jak
    na razie (jeszcze) jest w UE ;-)

    PS. Czy putin jest w NATO? A zjeby od NATO dostaje ;-)

  • 9. Data: 2022-04-05 10:54:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/04/2022 08:02, _Master_ wrote:
    > i dostałeś zjeby za złe zachowanie ;-)

    ale ja w chuju mam twoje "zjeby"

  • 10. Data: 2022-04-05 11:25:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Apr 2022 15:57:32 +0100, K wrote:
> [...]
    drive-north/

    > Swoja droga jakim trzeba byc dzbanem, zeby jeszcze napisac w tej sprawie

    Niestety - zawartosc płatna, wiec o co chodzi?

    Z Brigthton do Glasgow ~470 mil.
    7.5-8h w/g googla.

    ok 750 km, wiec bez dwoch obiadow moze byc trudno :-)
    Ale u nich kamery gesto, benzyniakiem tez nie da sie pognac,
    wiec elektrykiem nie jest dlugo dalej.

    Tylko Glasgow to "poczatek" Szkocji, najdluza trasa w UK to mi
    wychodzi 830mil, 1300km, 14:20 plus przerwy, a beda nieuniknione.

    J.