  • 1. Data: 2015-04-10 04:39:31
    Temat: Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czemu S6 nie ma gniazdka na kartę pamięci zewnętrznej SD?
    Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
    który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?
    No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

  • 2. Data: 2015-04-10 08:38:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 21:39:31 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Czemu S6 nie ma gniazdka na kartę pamięci zewnętrznej SD?
    > Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?

    Samsung zatrudnil nowego marketingowca, z referencjami, tylko nie
    zauwazyl jakiego telefonu uzywa :-)
    Albo niezauwazy ze im strzela w stope :-)

    P.S.
    "Do not cover the antenna area with your hands or other objects. This
    may cause connectivity problems or drain the battery."

    Wy go zle trzymacie :-)

    >Czemu S6 nie jest dostępna w wersji wodoodpornej?

    Wiele telefonow nie ma.
    A co - czyzby dwie pierwsze funkcjonalnosci tak cie zachwycily, ze
    chcesz kupic ?

    >Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5

    Typowego ? Typowo, to S4 sie nie zawiesza.

    >na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?

    A co za problem, dorobi sie reset sprzetowy po dluzszym nacisnieciu
    Power.

    P.S. Gniazdo sluchawek na dolnej krawedzi ... hm, mam mieszane
    uczucia, moze to i dobre.

    wprowadzili klawisz "Recent apps", tego mi brakowalo ... ale jest
    zamiast klawisza "menu", ciekawe czy nie zabraknie.

    > Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
    > który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?
    > No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

    NSA zaplacilo zeby pliki trzymac w chmurze ?
    A AT&T dolozylo dwa razy wiecej :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-04-10 08:56:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

    Wszystkim? Jest jakiś obowiązek kupowania tego Samsunga?
    Widzisz, facet - my mamy wybór. Ty nie ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2015-04-10 15:51:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Samsung zatrudnil nowego marketingowca,
    > z referencjami, tylko nie zauwazyl jakiego telefonu uzywa :-)

    Tak własnie zauważyłem że S6 to jak brat bliźniak iPhone6 :-)

    > "Do not cover the antenna area with your hands or other objects.
    > This may cause connectivity problems or drain the battery."
    >
    > Wy go zle trzymacie :-)

    Brat bliźniak :-)

    > Wiele telefonow nie ma.
    > A co - czyzby dwie pierwsze funkcjonalnosci tak cie zachwycily, ze
    > chcesz kupic ?

    Które dwie pierwsze mnie zachwyciły?
    Po prostu zdziwiłem się, że po takich fanfarach na temat wodoodporności S5
    wrócono do typowego design bez wodoodporności... tyle.

    > Typowego ? Typowo, to S4 sie nie zawiesza.

    Popytaj użytkowników aby szczerze powiedzieli ile razy im się fonek
    zawiesił.

    > A co za problem, dorobi sie reset sprzetowy po dluzszym nacisnieciu
    > Power.

    No co ty, długo trzeba czekać... :-) Baterię się wyjmuje szybciej...
    To ważne ile to trwa jak operację powtarzasz parę razy dziennie....

    > P.S. Gniazdo sluchawek na dolnej krawedzi ... hm, mam mieszane
    > uczucia, moze to i dobre.

    Tak jak w iPhone6. Przypadkowa zbieżność?
    I pojedynczy głośnik... Tak jak w iPhone...

    > wprowadzili klawisz "Recent apps", tego mi brakowalo ... ale jest
    > zamiast klawisza "menu", ciekawe czy nie zabraknie.

    Jak to, taki konfigurowalny system i user nie może sobie
    funkcji guzika zmienić?? No żartujesz chyba... :-)))

    > NSA zaplacilo zeby pliki trzymac w chmurze ?
    > A AT&T dolozylo dwa razy wiecej :-)

    Ja tylko na przykładnie S6 widzę, że historia lubi się powtarzać...

    Apple wprowadził szklany ekran, gdy wszyscy mieli plastikowe.
    Płacz i wołanie o pomstę do nieba że będą się tłukły szybki.
    Płacz zamilkł gdy Samsung i inni też zaczęli dawać szklane szybki.

    Aple zrobił retina LCD, wszyscy krytykują po co komu tyle pikseli
    w telefonie... Teraz co? Samsung zidiociał i ma ile piksli? Ano
    tyle że ledwie kostka graficzna wyrabia na 8 rdzeniowym cpu!

    Aple wprowadził mikroSIM w iPhone4, no i płacz i wołanie o pomstę
    do nieba aż do czasu gdy Samsung i inni zaczeli używać mikroSIM.

    Apple przestał dawać gniazdko karty mikroSD - znowu płacz
    i zgrzytanie zebami aż do czasu gdy Samsung zrozumiał że
    to dobry pomysł i ułatwia pracę z telefonem i pamięcią masową.

    Jeden głośnik? Co za dziadowstwo... Ups, jeden głośnik w S6.

    Gniazdo słuchawek na dole w iP? Co za dziadowsto... ups, S6 to samo.

    A już skandal wywołująca niewymienna bateria w iPhone?
    No proszę, HTC, potem LG a teraz nawet tak krytykujący Samsung.

    Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone
    i zachwyt nad super sprężystymi plastikami w Galaxy i proszę,
    w S6 już plastików nie ma, ma metalową ramkę i wygląda jak iP6 :-)

    Nie zdziwię się, jak się okaże że S6 też będzie mieć nanoSIM,
    aż mi się nie chce sprawdzać, ale pewnie też już fanboje Samsunga
    przestaną pyszczyć na Apple o rodzaj karty SIM...

    Wszystkie innowacje Apple, najpierw ostro krytykowane w iPhone
    powoli przesiąkają również do Samsunga, z opóźnieniem takim,
    że zawsze jest zabawa z tym jak krytyka po wypuszczeniu nowego
    iPhone cichnie gdy się okazuje że wszystko co takie niedobre staje
    sie super dobre jak Samsung skopiuje Apple w następnym Galaxy.

  • 5. Data: 2015-04-10 15:54:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 15:51, Pszemol pisze:

    > Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone
    > i zachwyt nad super sprężystymi plastikami w Galaxy i proszę,
    > w S6 już plastików nie ma, ma metalową ramkę i wygląda jak iP6 :-)

    Dla tego olałem obie marki i wybrałem SONY :) tych przynajmniej nikt nie
    kopiuje.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-04-10 16:19:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Wszystkim? Jest jakiś obowiązek kupowania tego Samsunga?
    > Widzisz, facet - my mamy wybór. Ty nie ;->

    Nie ma obowiązku, jasne... możesz kupić wersję 64G lub 128G :-)

    Ile one kosztują? O ile więcej płacisz za dodatkowe 64G pamięci?
    Niech zgadznę - "ciut" więcej niż kosztuje 64Gb SDcard, gdyby
    było w Galaxy S6 takie gniazdko, prawda?

    Masti zaraz Ci powie "ale Samsung doi lamerów i kasuje
    setki dolarów za kartę SD kosztująca 5 dolców..." :-))))

  • 7. Data: 2015-04-10 17:07:16
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Nie ma obowiązku, jasne... możesz kupić wersję 64G lub 128G :-)

    Nienienie, ja mogę kupić tego Samsunga albo innego, albo HTC, albo LG...
    Zaś twój światek jest zawężony tylko do wersji z mniejszą lub większą
    pamięcią i dlatego tak zapamiętale branzlujesz się tą różnicą ;->

    > Ile one kosztują? O ile więcej płacisz za dodatkowe 64G pamięci?
    > Niech zgadznę - "ciut" więcej niż kosztuje 64Gb SDcard, gdyby
    > było w Galaxy S6 takie gniazdko, prawda?

    Prawda. A słowiki śpiewają tu jeszcze słodziej niż na samej Marylondzie
    Prokwińskiej... ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2015-04-10 17:26:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Które dwie pierwsze mnie zachwyciły?

    No, brak gniazda karty pamieci i brak wyjmowanego akumulatora.
    Czy jak kto woli - jednolita pamiec i dobra bateria :-)

    >Po prostu zdziwiłem się, że po takich fanfarach na temat
    >wodoodporności S5 wrócono do typowego design bez wodoodporności...
    >tyle.

    A to nie wiem, ale moze klienci nie byli sklonni przeplacic, albo sie
    nie sprawdzila ...

    >Popytaj użytkowników aby szczerze powiedzieli ile razy im się fonek
    >zawiesił.

    Ja jestem uzytkownikiem, to moge sobie sam szczerze powiedziec :-)

    >No co ty, długo trzeba czekać... :-) Baterię się wyjmuje szybciej...
    >To ważne ile to trwa jak operację powtarzasz parę razy dziennie....

    Zawsze mozna skrocic do sekundy :-)

    >Tak jak w iPhone6. Przypadkowa zbieżność?
    >I pojedynczy głośnik... Tak jak w iPhone...

    Zbieznosc mnie nie interesuje, zastanawiam sie czy to lepiej czy
    gorzej :-)

    >Jak to, taki konfigurowalny system i user nie może sobie
    >funkcji guzika zmienić?? No żartujesz chyba... :-)))

    A *** wie, moze i moze, w instrukcji nie opisali :-)

    W kazdym badz razie brakuje mi szybkiego przelaczania miedzy
    aplikacjami, takiego Alt+Tab.

    >Ja tylko na przykładnie S6 widzę, że historia lubi się powtarzać...

    Ale wiesz, szczesliwie nie jeden Samsung telefony z Androidem robi.
    Bedzie za bardzo ambitny, to sie je przestanie kupowac :-)

    >Apple wprowadził szklany ekran, gdy wszyscy mieli plastikowe.
    >Płacz i wołanie o pomstę do nieba że będą się tłukły szybki.
    >Płacz zamilkł gdy Samsung i inni też zaczęli dawać szklane szybki.

    No, ale zrobili nietlukace. Czy tam rzadko tlukace.
    Ale bym sie jednak troche wsciekl, jakby zaraz po zakupie drogiego
    modelu sie stlukla :-)

    >Apple przestał dawać gniazdko karty mikroSD - znowu płacz
    >i zgrzytanie zebami aż do czasu gdy Samsung zrozumiał że
    >to dobry pomysł i ułatwia pracę z telefonem i pamięcią masową.

    Dobry ? Ja tego na pewno nie kupie, wlasnie z uwagi na te karte :-)
    No chyba ze wypuszcza wersje 64GB ... i obniza cene, tak zebym mogl
    sie bez zalu przesiac na 128 :-P

    >Jeden głośnik? Co za dziadowstwo... Ups, jeden głośnik w S6.

    No, ja tego nie zarzucalem, jesli zrobili dobrze, to niech im bedzie.
    Jakos tak przez lata nie dalo sie zrobic dobrze, ale moze postep.

    >Gniazdo słuchawek na dole w iP? Co za dziadowsto... ups, S6 to samo.

    Jesli Ci chodzi o malpowanie, to przyznaje racje. Ale je nie musze
    tego kupowac :-)

    Tylko sie wlasnie sie zastanawiam jak ja to uzywam.
    Sluchanie i trzymanie w reku ... w zasadzie moze byc.
    Sluchanie i trzymanie w kieszenii ... no, w zasadzie co komu
    przeszkadza ze telefon jest w kieszeni do gory nogami. Moze sobie byc.
    Na biurku czy lozku ... troche mi przeszkadza, ze nie moge skosnie
    polozyc. Bo przeszkadza wtyczka od ladowarki u dolu. Teraz beda
    przeszkadzaly dwie.

    W samochodzie ... troszke przeszkadzala, bo za wysoko trzeba bylo
    montowac. Ale w sumie powinien i tak byc montowany poziomo, a wtedy
    nie przeszkadza.

    Sluchanie i ladowanie z powerbanku ... co za g* ten Samsung (nie S6,
    wczesniejsze modele), z kazdej strony wtyczka, jak to wlozyc do
    kieszenii ?

    Podsumowujac ... chyba bym wolal wtyk sluchawki u gory. I ladowarki
    tez u gory ...

    >A już skandal wywołująca niewymienna bateria w iPhone?
    >No proszę, HTC, potem LG a teraz nawet tak krytykujący Samsung.

    Daje sie wymienic. W instrukcji napisane, ze serwis potrafi :-)

    Jak pamietasz skandal wybuchl tez w swiecie Apple. I kosztowalo to ich
    sporo pieniedzy.
    A teraz ... no coz, pare osob tego nie kupi, czesc sie boi, czesc woli
    miec zapasowa baterie.
    To raczej margines, ale jesli nie dali dobrej baterii i to moze sie
    skonczyc jak u Apple :-)

    >Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone

    krytykowane ? Moze bardziej szyba ?

    >i zachwyt nad super sprężystymi plastikami w Galaxy i proszę,
    >w S6 już plastików nie ma, ma metalową ramkę i wygląda jak iP6 :-)

    masz na mysli metalowa obudowe czy ramke ?

    No coz, mam jednego, ze srebrzysta ramka. Ale to metalizowany plastik.
    Telefon raz wypadl, walnal w asfalt, szybka nie pekla, ale na ramce sa
    brzydkie odpryski.
    W uzywaniu nie przeszkadza, ale brzydko. Metal bylby chyba lepszy.

    Metalowa obudowa to temat na dluzsza dyskusje ... Wy nie umiecie
    trzymac telefonu :-)

    >Nie zdziwię się, jak się okaże że S6 też będzie mieć nanoSIM,
    >aż mi się nie chce sprawdzać, ale pewnie też już fanboje Samsunga
    >przestaną pyszczyć na Apple o rodzaj karty SIM...

    A ma. kolejny powod aby ... wstrzymac sie z zakupem

    >Wszystkie innowacje Apple, najpierw ostro krytykowane w iPhone
    >powoli przesiąkają również do Samsunga, z opóźnieniem takim,

    No ale czy mysmy mowili ze Samsung to najlepsza firma ?
    Jak nam sie nie spodoba, to nie kupimy.
    I zobaczymy jaki bedzie S7 :-)

    Poza tym te innowacje ... jedne lepsze, inne gorsze, a ten nano SIM po
    prostu za wczesnie.
    Ale czas mija, nano juz nie jest problemem, a przy S7 nie bedzie wcale
    :-)

    >że zawsze jest zabawa z tym jak krytyka po wypuszczeniu nowego
    >iPhone cichnie gdy się okazuje że wszystko co takie niedobre staje
    >sie super dobre jak Samsung skopiuje Apple w następnym Galaxy.

    Poczekamy, zobaczymy, co ucichnie a co zniknie.

    Iphone 6 tez nie przypomina Iphone 1 - czyzby konstruktorzy blad
    zrobili, a dokladniej to 5 bledow ?

    J.

  • 9. Data: 2015-04-10 17:28:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

    > Nienienie, ja mogę kupić tego Samsunga albo innego, albo HTC, albo LG...
    > Zaś twój światek jest zawężony tylko do wersji z mniejszą lub większą
    > pamięcią i dlatego tak zapamiętale branzlujesz się tą różnicą ;->

    Nie jest tak - ja też mam taki sam wybór jak Ty, też mogę HTC M9 kupić.
    Mówiliśmy o ofercie jednego konkretnego modelu: tylko bez SD card,
    w trzech wersjach pojemności pamięci i płacisz za kostkę pamięci
    wiecej niż kosztuje ta sama pamięć w masowo produkowanej SD card.

    > Prawda.
    > A słowiki śpiewają tu jeszcze słodziej niż na samej Marylondzie
    > Prokwińskiej... ;->

    Na słowiki to jeszcze chyba w kwietniu za wcześnie?

  • 10. Data: 2015-04-10 17:47:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2015 08:51:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ja tylko na przykładnie S6 widzę, że historia lubi się powtarzać...

    Zwracam nieśmiało uwagę, że S6 jednym z kilkunastu modeli telefonów
    produkowanych przez Samsunga i jednym z setek modeli aktualnie
    produkowanych telefonów z systemem Android. Ile modeli telefonów z iOS jest
    obecnie produkowanych. Jaki wybór ma potencjalny użytkownik?
    Skoro nie stać Ciebie na tego S6, to kup sobie wodoodporną Xperię, albo
    Alcatela na dwie karty SIM, albo Asusa ze slotem kart microSD, albo taki,
    który ma to wszytko! To wszystko oczywiście kosztem amajzingu...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek