  • 11. Data: 2012-04-16 00:59:11
    Temat: Re: Co się stało z mercedesami ?
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA036EED9B432Felektronik@localhost.net...
    > http://piterpro.private.pl/merc01.jpg
    > http://piterpro.private.pl/merc02.jpg
    > http://piterpro.private.pl/merc03.jpg

    Zastanawiam się czy 280 czy 320, raczej manual, nie miałem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 12. Data: 2012-04-16 01:01:16
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > nie każdy chce jeździć W124 :)

    Ja bym jeszcze wciągnął na listę W140 z samochodów "rodzinnych".

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 13. Data: 2012-04-16 02:04:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > i rozjebał :)

    Dokładnie. ;)

  • 14. Data: 2012-04-16 11:03:58
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-15 22:10, Jackare pisze:
    > Stały się passe? Nie są już trendy? Kiedyś, w czasach powiedzmy W124,
    > W210, W202 mogło się wydawać że mercedes w PL jest zjawiskiem
    > społecznym: oddzielał nuworyszy, biznesmenów, lekarzy, prawników i
    > mafiosów od całej reszty. A teraz co? Przesiedli się do audi i suv'ów
    > wszelkiej maści?
    > Zresztą chrzanić ich? Co się stało z mercedesami że ich tak mało
    > jeździ? jakby nie patrzeć to dobre samochody są....

    Do Mercedesów chyba trzeba dorosnąć :) Jeszcze 3-4 lata temu kompletnie
    byłem na nie. Teraz jak widzę setki Audików i VW oraz BMW na drogach, to
    Mercedesy zaczęły mi się podobać.

    Ale z mojego otoczenia najbliższego:

    Młodzi 30-40 lat, którzy dorobili się kasy na prywatnych biznesach
    pokupili Audi nowe lub Passaty CC
    Lekarze, Weterynarze, stomatolodzy w mojej okolicy mają najczęściej nowe
    BMW 5 lub nowe Passaty
    Młodzi gniewni na etacie kupują uzywane BMW lub Audi

    Tylko jeden kolega kupił używanego Merca C klasy i bardzo sobie chwali.
    Ja wczoraj byłem koło Wrocka i na stację zawitał Mercedes V8 Biturbo AMG
    z 4 rurami. Matko, amło nie odpłynąłem. Jak mnie wyprzedzał to mało
    orgazmu nie dostałem.

    Za rok zapoluję na nowego C klasę z benzynowym V6 :) Lekko ponad 200
    tysięcy (masakra te ceny, pewnie serwisowanie jeszcze droższe).

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 15. Data: 2012-04-16 11:15:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Potocki Passion & Adventure

> [...]
    > Ja wczoraj byłem koło Wrocka i na stację zawitał Mercedes V8 Biturbo AMG
    > z 4 rurami. Matko, amło nie odpłynąłem. Jak mnie wyprzedzał to mało

    Znowu ten megrims...

  • 16. Data: 2012-04-16 12:05:20
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-16 11:15, to pisze:
    > begin Potocki Passion& Adventure

    > Znowu ten megrims...

    Warto spełniać swoje marzenia, przynajmniej do nich dążyć :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 17. Data: 2012-04-16 12:15:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Potocki Passion & Adventure

    > Warto spełniać swoje marzenia, przynajmniej do nich dążyć :)

    Sprzedasz mi karton gryzaków ProZoo z przeznaczeniem na karmienie PMS-
    owych trolli? :>

  • 18. Data: 2012-04-16 12:41:39
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-16 12:15, to pisze:
    > begin Potocki Passion& Adventure

    > Sprzedasz mi karton gryzaków ProZoo z przeznaczeniem na karmienie PMS-
    > owych trolli? :>

    Prozoo nie bardzo, bo to słabe smakołyki, może Forza 10? Chętnie
    sprzedam z rabatem 20% :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 19. Data: 2012-04-16 13:44:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Potocki Passion & Adventure

    > Prozoo nie bardzo, bo to słabe smakołyki, może Forza 10?

    Ale tu nie chodzi o smak tylko o adekwatną nazwę. :>

  • 20. Data: 2012-04-16 13:46:05
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>

    > s...@d...pl
    > www.DogsPassion.pl

    Sklep tak dobrze prosperuje że właściciela stać na nową C klasę? :)