  • 1. Data: 2021-05-06 17:44:35
    Temat: Co to
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Przytranżolił się do mojego telefonu jakiś hacker co się nazwał "slot76".
    Życzy sobie potwierdzenia kodu aby zidentyfikować mój telefon. Palant
    pisze z numeru 77070.
    Wysyłał sms za sms-em, ale śmiecia wrzuciłam do zablokowanych.

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-05-06 18:10:48
    Temat: Re: Co to
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-05-06 o 17:44, Animka pisze:

    > Przytranżolił się do mojego telefonu jakiś hacker co się nazwał "slot76".
    > Życzy sobie potwierdzenia kodu aby zidentyfikować mój telefon. Palant
    > pisze z numeru 77070.

    Chce ci aktywować serwis ezoteryczny od MobCom.

    > Wysyłał sms za sms-em, ale śmiecia wrzuciłam do zablokowanych.

    Genialne. Zamówić a potem zablokować i płacić.

    Tu sobie sprawdź co masz aktywnego.
    https://bramkisms.info/sprawdz-aktywowane-uslugi

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2021-05-06 20:25:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 18:10:48 +0200, RadoslawF wrote:

    > Chce ci aktywować serwis ezoteryczny od MobCom.

    > Genialne. Zamówić a potem zablokować i płacić.

    Na razie nic nie potwierdzila.

    Ciekawe ... proba naciagniecia, zlosliwosc, czy zwykla pomylka?

    > Tu sobie sprawdź co masz aktywnego.
    > https://bramkisms.info/sprawdz-aktywowane-uslugi

    a to bezpieczny serwis, czy mozna sobie cos aktywowac ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-05-06 21:33:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Weźźźźźźżżżżżżesz najpierw wygooglaj.

  • 5. Data: 2021-05-06 22:01:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-06 o 20:25, J.F pisze:

    > Na razie nic nie potwierdzila.

    Gdybym coś zamawiała czy tam się zapisała to tu bym nie pisała.
    Teraz to nawet jakaś szczylówa nie byłaby taka głupia.

    > Ciekawe ... proba naciagniecia, zlosliwosc, czy zwykla pomylka?

    Ktoś pewnie sprzedał jakimś śmieciom mój numer telefonu.
    Kupowałam ostatnio ze 3 rzeczy na Allegro.

    > a to bezpieczny serwis, czy mozna sobie cos aktywowac ? :-)

    Właśnie. Niech on odpisze czy to bezpieczny serwis, bo przecież pewnie
    trzeba podać numer telefonu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-05-06 23:01:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 May 2021 22:01:03 +0200, Animka napisał(a):

    > Gdybym coś zamawiała czy tam się zapisała to tu bym nie pisała.
    > Teraz to nawet jakaś szczylówa nie byłaby taka głupia.

    > Ktoś pewnie sprzedał jakimś śmieciom mój numer telefonu.
    > Kupowałam ostatnio ze 3 rzeczy na Allegro.

    Zaraz zaraz ... a napisali co masz z tym kodem zrobic?

    Bom sobie cos przypomnial - to kiedys dzialalo tak:
    -na jakiejs stronie www rejestrujesz swoj numer,
    -oni przysylaja sms z kodem,
    -kod wpisujesz na stronie.

    I ... jesli nie zrobilas pierwszego kroku, to nie wiesz, gdzie ten kod
    wpisac. Chocbys nie wiadomo jak glupia byla, to sie nie zarejestrujesz
    na platny serwis.

    Wiec celowe dzialanie organizatora odpada - nie zarejestrujesz sie, a
    oni nic z tego nie beda mieli.

    Mozliwe, ze ktos chcial sie zapisac, tylko pomylil w numerze.

    Mozliwe, ze ktos chcial ci zlosliwosc zrobic, ale glupi byl, i nie
    wiedzial, ze tak sie nie uda.

    Nie wystawilas negatywa na Allegro ?

    Zobacz sama :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-05-07 14:47:36
    Temat: Re: Co to za GÔWNO?!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O widzę że mam kolejnego fana.
    Ciekawe czy głupszy od Runta? ;-)

  • 8. Data: 2021-05-07 15:03:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-06 o 23:01, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... a napisali co masz z tym kodem zrobic?

    Wyglądało na to, że mam klepnąć w telefonie ten kod.
    W każdym mailu inny kod. Nie zapisałam sobie gdzieś treści tej
    wiadomości, ale komuś chodziło o zidentyfikowanie mojego telefonu. Może
    chciał/a się dostać do danych w moim telefonie.
    Głowiłam się co to jest i po iluś tam wiadomościach zablokowałam tamten
    numer.

    > Bom sobie cos przypomnial - to kiedys dzialalo tak:
    > -na jakiejs stronie www rejestrujesz swoj numer,
    > -oni przysylaja sms z kodem,
    > -kod wpisujesz na stronie.

    W UPC tak mają-jak się resetuje hasło. Potem można wpisać nowe.
    Ale z takim czymś miałam doczynienia ze 2 lata temu. Fakt, że mój numer
    tel. mają.

    > I ... jesli nie zrobilas pierwszego kroku, to nie wiesz, gdzie ten kod
    > wpisac. Chocbys nie wiadomo jak glupia byla, to sie nie zarejestrujesz
    > na platny serwis.

    Tak.

> [...]
    >
    > Mozliwe, ze ktos chcial sie zapisac, tylko pomylil w numerze.

    > Mozliwe, ze ktos chcial ci zlosliwosc zrobic, ale glupi byl, i nie

    Wystawiłam. Nie zaznaczyłam palucha w dół ani w górę i zażądałam
    wreszcie zwrotu pieniędzy, bo anulowali płatność, a ja zapłaciłam i
    kupionej rzeczy mi nie wysłali.
    Potem Allegro zwróciło mi pieniądze.

    > Zobacz sama :-)

    Za chiny ludowe nie wejdę na tę stronę i swojego numeru telefonu nie
    będę podawała.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-05-07 15:17:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2021 15:03:30 +0200, Animka wrote:

    > Wyglądało na to, że mam klepnąć w telefonie ten kod.

    Ale gdzie w telefonie masz wklepnac ?

    > W każdym mailu inny kod.

    Pisalas, ze w SMS.

> [...]

    > Wystawiłam. Nie zaznaczyłam palucha w dół ani w górę i zażądałam
    > wreszcie zwrotu pieniędzy, bo anulowali płatność, a ja zapłaciłam i

    Jest to jakis powod do proby zapisania do platnego serwisu, ale cos mi
    sie widzi, ze wyjatkowo nieudolnej :-)

    > Za chiny ludowe nie wejdę na tę stronę i swojego numeru telefonu nie
    > będę podawała.

    Wejdz na strone, a potem poczytaj dalej :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-05-07 16:59:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-07 o 15:17, J.F pisze:

    > Ale gdzie w telefonie masz wklepnac ?

    > Pisalas, ze w SMS.

    W SMS. Pomyliłam się.

    > Jest to jakis powod do proby zapisania do platnego serwisu, ale cos mi
    > sie widzi, ze wyjatkowo nieudolnej :-)

    Mój operator gsm nie wyśle nic na numery zaczynające się na 70...
    Zablokowałam też już dawniej także połączenia premium w te i wewte.
    Teraz sobie przypomniałam.
    Szkoda tylko, że nie udostępnia historii rozmów, wiadomości
    przychodzących tylko wychodzące.

    > Wejdz na strone, a potem poczytaj dalej :-)

    Poczytałam. Jakby co to narazie mam spokój, bo zablokowalam typa i już
    tych sms-ów nie ma.
    https://bramkisms.info.hosting.it4net.pl/wykaz-numer
    ow-sms?number=70070
    Typ pisał przez bramkę sms. Mocno pewnie się napocił.

    --
    animka