  • 1. Data: 2021-05-04 19:38:38
    Temat: Mail do Orange
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ktoś zna maila do Orange? Najlepiej do działu technicznego. Tzw. "kanały
    komunikacji" są mocno niedrożne :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-05-04 22:55:37
    Temat: Re: Mail do Orange
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Ktoś zna maila do Orange? Najlepiej do działu technicznego. Tzw. "kanały
    > komunikacji" są mocno niedrożne :)

    Zadzwoń na 510 100 100. Max Cię połączy. Powiedz proszę o połączenie
    mnie z działem technicznym.

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-05-05 01:18:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2021 o 22:55, Animka pisze:

    > Zadzwoń na 510 100 100. Max Cię połączy. Powiedz proszę o połączenie
    > mnie z działem technicznym.

    Hyhy, musiałeś to przetestować :D

    Animka...Dobrze że jesteś przez Internety dostępna. Gdybyś była moją
    sąsiadką, to bym chciał mieszkać w Ałstralii :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-05-06 01:01:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-05 o 01:18, LordBluzg(R) pisze:

    > Hyhy, musiałeś to przetestować :D

    Często dzwonię tam. Do Energii.

    > Animka...Dobrze że jesteś przez Internety dostępna. Gdybyś była moją
    > sąsiadką, to bym chciał mieszkać w Ałstralii :D

    Niech moc będzie z Tobą.

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-05-06 02:22:16
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    Animka wrote...
    > Często dzwonię tam. Do Energii.

    Choc pare zdan na ten temat..., podmioty dyskusji,
    jak problem rozwiazano..., ...

    > Niech moc będzie z Tobą.

    Ten LordBluzg(R) to typowy 'fircyk', za czasow zacnego
    Pilsudskiego oznaczalo "poldupek zza krzaka" co tej
    posturze jak najbardziej pasuje!

    --
    Hanotereon Uppstenn

    .

    .

  • 6. Data: 2021-05-06 02:28:10
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

    Animatorka wrote...

    > Zadzwoń na Max

    Na max'a to panienki firmy "taniajatka",
    z ta padlina lepiej nie miec cokolwiek
    do czynienia!

    --
    Tanatoreon Eppstonn

  • 7. Data: 2021-05-06 07:54:43
    Temat: Re: Re:eMail do Orany'ge
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Giralthoen Bonithoos" <b...@b...co.nz.invalid> napisał w
    wiadomości news:s6snl6$gm4$1@gioia.aioe.org...
    > Jacek Maciejewski wrote...
    >

    > Ogólna opinia o produkcie pomarańczowego
    > żabożera jest bardziej jak mierna.
    >
    > https://zielony71.blogspot.com/2019/12/jak-zozyc-rek
    lamacje-w-oran
    > ge-po.html

    Ale jaja, po co do rekalmacji nazwisko i adres "zamieszkania"?
    Kiedyś wystarczył nr telefonu i PUK! Działało.

    > (oraz AntyŁamacz dla intelektualistów)...
    >
    > http://bit.ly/33cqgyl
    >
    > Wątki tematycznie różne i do dzisiaj otwarte...

    Wynika z tego, że elektroniczny kanał jest w zasadzie niedostępny (nie
    posiadam
    specjalnego komputera żeby móc złożyć reklamację dot. telefonu) lub
    nieskuteczny.
    Czy w ogóle jest jeszcze automatyczne biuro obsługi jak było, z menu
    i możliwością sterowania usługami pod *500?

    Arek

  • 8. Data: 2021-05-11 07:28:18
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    > Ktoś zna maila do Orange? Najlepiej do działu technicznego. Tzw. "kanały
    > komunikacji" są mocno niedrożne :)

    Spróbuj zgadywać:
    b...@o...pl
    k...@o...pl