  • 1. Data: 2022-02-23 23:18:28
    Temat: Co to za złącze RF
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    Witam Grupowiczów.

    Mam w sprzęcie pomiarowym taki wtyk (ten po prawej)
    http://www.grzegorz.kurczyk.pl/gniazdo_rf.png
    wygląda jak SMB ale jest cieńszy (zewnętrzna średnica 2,8..2,9mm)

    dla porównania te gniazdo po lewej to MCX

    Grzegorz

  • 2. Data: 2022-02-24 09:55:55
    Temat: Re: Co to za złącze RF
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 23 lutego 2022 o 23:18:31 UTC+1 Grzegorz Kurczyk napisał(a):
> [...]
    > wygląda jak SMB ale jest cieńszy (zewnętrzna średnica 2,8..2,9mm)
    >
    > dla porównania te gniazdo po lewej to MCX

    Wygląda jak "wtyczka MCX na panel".
    Tylko nie pomyl z "odwrócone", bo np. "reverse SMA" to co innego (tzn. to samo, ale
    jeszcze coś dodatkowo).

  • 3. Data: 2022-02-24 10:49:47
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    > Wygląda jak "wtyczka MCX na panel".
    > Tylko nie pomyl z "odwrócone", bo np. "reverse SMA" to co innego (tzn. to samo, ale
    jeszcze coś dodatkowo).

    Wtyczka MCX ma na szczycie taką charakterystyczną sprężynująca koronkę o
    średnicy ok 3,8mm a ten "dziwak" jest o milimetr cieńszy.

    Grzegorz

  • 4. Data: 2022-02-24 10:54:36
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 23.02.2022 o 23:18, Grzegorz Kurczyk pisze:
> [...]
    > wygląda jak SMB ale jest cieńszy (zewnętrzna średnica 2,8..2,9mm)
    >
    > dla porównania te gniazdo po lewej to MCX

    Znalazłem :-) Podobieństwo do SMB nieprzypadkowe ;-)
    Nazywa się toto SSMB

    https://www.amphenolrf.com/connectors/ssmb-connector
    s.html

    Grzegorz