  • 1. Data: 2011-09-22 08:41:22
    Temat: Co wybrać?
    Od: Eugen <b...@o...pl>

    Cześć. Znajoma chce kupić nowy tv. Wybrała takie modele:
    samsung UE 40C6500
    samsung UE D5500;D6500
    sony KDL40EX720
    Ja niestety muszę jej poradzić "na odległość" i bez kontroli
    "organoleptycznej". Niestety nie znam jej preferencji co do potrzeb
    (internet, filmy przez USB, inne bajery), wiem tylko, że dziewczyna ma
    dużo kanałów HD z kablówki. Zależy mi na czystym porównaniu technicznych
    możliwości tych telewizorów. Sam prawdopodobnie wybrał bym Sony ale i
    tak najpierw poszedł bym do jakiegoś sklepu i popatrzył subiektywnym
    okiem na "produkowany" przez te odbiorniki obraz.

    Czekam na podpowiedzi.
    Pozdrawiam.Gienek

  • 2. Data: 2011-09-22 11:29:44
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5esb8$aot$...@n...onet.pl,
    Eugen <b...@o...pl> nastukał:
    > Cześć. Znajoma chce kupić nowy tv. Wybrała takie modele:
    > samsung UE 40C6500
    > samsung UE D5500;D6500
    > sony KDL40EX720

    troche OT:

    na szajsungach to się okrutnie zawiodłem na ifa 2011. jako jedyni oferowali
    telewizory 3d z okularami polaryzacyjnymi gdzie po przekreceniu głowy o 90
    stopni ginął obraz. totalna porażka. nie wyobrażam sobie odlądania telewizji
    w pozycji jak na fotelu dentystycznym. telewizory 3d panasonic i lg nie
    miały tej wady.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-09-22 12:22:03
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > na szajsungach to się okrutnie zawiodłem na ifa 2011. jako
    > jedyni oferowali telewizory 3d z okularami polaryzacyjnymi
    > gdzie po przekreceniu głowy o 90 stopni ginął obraz.
    > totalna porażka.

    OT:
    Gdybyś wiedział jak działają okulary polaryzacyjne to byś
    się nie zawiódł, tylko nie kupił :-).

  • 4. Data: 2011-09-22 13:14:35
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-09-22 13:29, VSS pisze:
> [...]
    > wyobrażam sobie odlądania telewizji w pozycji jak na fotelu
    > dentystycznym. telewizory 3d panasonic i lg nie miały tej wady.

    Tzn. Panasonic i LG oferowały TV z okularami polaryzacyjnymi, w których
    nie było tego problemu?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2011-09-22 16:44:21
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5f99e$bbn$...@n...onet.pl,
    Robert_J <d...@o...pl> nastukał:

    > OT:
    > Gdybyś wiedział jak działają okulary polaryzacyjne to byś
    > się nie zawiódł, tylko nie kupił :-).

    ja wiem jak działają, ale szkoda, że samsung taki szajs wciska

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-09-23 12:22:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-22 18:44, *VSS* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ja wiem jak działają, ale szkoda, że samsung taki szajs wciska

    Uważam, że się czepiasz :)
    Moim zdaniem TV z 3D polaryzacyjnym jest lepszym rozwiązaniem z punktu
    widzenia ergonomii od okularów migawkowych i gdybym miał wybierać to
    taki system bym wybrał - oczywiście od na przykład LG a nie od szajsunga :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2011-09-23 17:35:12
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 22 Sep 2011 13:29:44 +0200, "VSS" <v...@o...pl> wrote:

> [...]
    >w pozycji jak na fotelu dentystycznym. telewizory 3d panasonic i lg nie

    Telewizor 3D? Po co? Obejrzysz "Avatara", obejrzysz drugi raz
    "Avatara", i to by było na tyle.

    --
    Maciej Bójko

  • 8. Data: 2011-09-23 22:29:52
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Telewizor 3D? Po co? Obejrzysz "Avatara", obejrzysz drugi raz
    > "Avatara", i to by było na tyle.

    Wszystko będzie oglądał w 3D, przecież nowe telewizory przerabiają w
    locie 2D na 3D a jak tego nie robią to dostają wielkiego minusa w
    recenzjach, to tak trochę jak z nowymi samochodami, jak czytam ich
    recenzje to odnoszę wrażenie że najważniejsze jest posiadanie przez nie
    uchwytu do napojów :)

  • 9. Data: 2011-09-23 22:52:29
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-24 00:29, Padre pisze:

> [...]
    > recenzjach, to tak trochę jak z nowymi samochodami, jak czytam ich
    > recenzje to odnoszę wrażenie że najważniejsze jest posiadanie przez nie

    A są produkowane jakieś bez uchwytów? :-P

  • 10. Data: 2011-09-24 07:22:59
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5htme$994$...@n...onet.pl,
    Mirek Ptak <n...@n...pl> nastukał:
    > Dnia 2011-09-22 18:44, *VSS* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Uważam, że się czepiasz :)

    czepiam się, bo nie lubie oglądac tv w pozycji na bacznośc, nie raz sie
    poloże na boku albo w jakies innej dziwnej pozycji. i chciałbym obraz 3d
    cały czas widzieć.

> [...]
    > widzenia ergonomii od okularów migawkowych i gdybym miał wybierać to
    > taki system bym wybrał - oczywiście od na przykład LG a nie od

    w razie jakby co to ma 4 pary okularów do telewziorów LG 3d :)

    zastanawiałem się czy można je jakoś wykorzystać w normalnych warunkach

    --
    VSS