  • 1. Data: 2011-09-22 13:20:38
    Temat: Czym nagrywać z weeb.tv?
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy da się w jakiś magiczny sposób nagrywać programy ze strony weeb.tv?
    Wieczorami ciężko się ostatnio załapać na transfer :-)

  • 2. Data: 2011-09-22 18:08:50
    Temat: Re: Czym nagrywać z weeb.tv?
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 22-09-2011 15:20, z pisze:
    > Czy da się w jakiś magiczny sposób nagrywać programy ze strony weeb.tv?
    > Wieczorami ciężko się ostatnio załapać na transfer :-)

    ciezko wyslac smsa za 3pln?

  • 3. Data: 2011-09-22 20:19:20
    Od: z <z...@g...pl>

    K pisze:

    > ciezko wyslac smsa za 3pln?
    SMSem chyba się już nie da. :-(
    Zastanawiam się właśnie czy nie olać TNK (tuner już swoje przeżył -
    inwestycja) do laptopa trzeba by kupić kolejny tuner TV - inwestycja.
    Fakt jakość trochę nie teges ale jaka by była wygoda.
    Tylko czy da się nagrywać z www???

  • 4. Data: 2011-09-24 17:14:48
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Sep 22, 9:19 pm, z <z...@g...pl> wrote:
    <ciach>
    > Tylko czy da się nagrywać z www???

    Aiseesoft Streaming Video Recorder, którego wersja 3.1.16 byla do
    sciagniecia za free jakis czas temu.

    Prosze dac znac o efektach poniewaz sam jestem ciekaw rezultatu.

    Powodzenia, Brooks

  • 5. Data: 2011-09-25 06:22:22
    Od: z <z...@g...pl>

    Brooks pisze:
    > Aiseesoft Streaming Video Recorder, którego wersja 3.1.16 byla do
    > sciagniecia za free jakis czas temu.
    >
    > Prosze dac znac o efektach poniewaz sam jestem ciekaw rezultatu.

    Plus jest taki że wciąga na listę pobierania jak wszystkie linki z youtube.
    Niestety minus taki że nie działa. Nie pobiera żadnych plików (0 B/s)
    Dostępna jest tylko wersja demo - 5 plików dziennie :-)
    Może to przez W7 64 :-(
    Program prosty. Nie ma nic do grzebania, ustawiania.