  • 1. Data: 2013-11-24 18:45:43
    Temat: Co z tą anonimowością? [NET]
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Nigdy nie używałem żadnych proxy i nadal nie widzę potrzeby maskowania,
    ale okazuje się, że 'Murikanie przejęli Internet, co mi się nie podoba.
    Niedługo się okaże, że nawet jak diodka przy kamerce się nie świeci, to
    i tak jakieś rządowe pały mogą sobie ją odpalić i podpatrywać, czy
    przypadkiem nie żyje nam się lepiej niż nasze dochody na to pozwalają.
    Czekać tylko czasów, aż przy urodzeniu będą ludziom chipy wszywać...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2013-11-24 18:55:00
    Temat: Re: Co z tą anonimowością? [NET]
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 24 Nov 2013 18:45:43 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

> [...]
    > przypadkiem nie żyje nam się lepiej niż nasze dochody na to pozwalają.
    > Czekać tylko czasów, aż przy urodzeniu będą ludziom chipy wszywać...

    Doloz RAMu i zaloz bloga.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-11-24 18:59:45
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-24 18:55, R.e.m.e.K pisze:

    > Doloz RAMu i zaloz bloga.

    taniej wyjdzie go metr sznurka.

  • 4. Data: 2013-11-24 19:04:05
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-11-2013 18:59, Dawid pisze:

    > taniej wyjdzie go metr sznurka.

    Myślę nad zasilaczem w technologii stealth. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2013-11-24 20:18:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zakonspirowany pisze tak:

    > Niedługo się okaże, że nawet jak diodka przy kamerce się nie
    > świeci, to i tak jakieś rządowe pały mogą sobie ją odpalić i
    > podpatrywać

    oczko na czas nieużytku się zakleja plastrem kohanieńki

    --
    Piter

  • 6. Data: 2013-11-24 20:25:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-24 20:18, PiteR pisze:

    > oczko na czas nieużytku się zakleja plastrem kohanieńki

    tak na serio, to co wy tam przed tym lapkiem w czasie pracy robicie, że
    kogoś może to interesować, a szczególnie amerykańców?
    fobia, to nałóż torebkę papierową na łeb i spoko.

  • 7. Data: 2013-11-24 21:28:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid pisze tak:

    > tak na serio, to co wy tam przed tym lapkiem w czasie pracy
    > robicie, że kogoś może to interesować, a szczególnie amerykańców?
    > fobia, to nałóż torebkę papierową na łeb i spoko.

    masz przykład: skype, auto start video a tu teściowa

    -jeszcze nie rozebrałeś choinki?

    a ch. cię obchodzi czy rozebrałem. Jeśli zechcę to postawię sobie w
    czerwcu bo to mój dom kupiony za moje $.

    zero kamer w domu, kiedyś ludzie czekali po 2 godz na międzymiastową i
    jaoś żyli.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2013-11-24 22:16:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...
    > oczko na czas nieużytku się zakleja plastrem kohanieńki

    Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.

  • 9. Data: 2013-11-24 22:34:47
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    :
    : Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.
    :

    Ciut kłopotliwe. Ale można umieścić jakąś maskotkę na nitce. Jak kamerka
    jest potrzebna, to maskotkę przerzucasz do tyłu, a jak chcesz zakryć, to
    jeden ruch ręki, i już oczko ślepe... A dlaczego _maskotka_ ?
    Coby się wścibscy odchrzanili.

  • 10. Data: 2013-11-24 23:07:43
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-11-2013 21:28, PiteR pisze:
> [...]
    > czerwcu bo to mój dom kupiony za moje $.
    >
    > zero kamer w domu, kiedyś ludzie czekali po 2 godz na międzymiastową i

    10/10 :)

    --