  • 1. Data: 2018-06-29 20:28:35
    Temat: Co za tepa dzida
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Jechała na S7 na czołówkę wyprzedzając sznur samochodów
    "58-latka nie czuła się winna."
    a policjantom stwierdziła, że to inni kierowcy powinni jej zjeżdżać z
    drogi, bo tego wymaga kultura jazdy.
    Jakim cudem ona zdała na prawo jazdy?

    https://www.o2.pl/artykul/jechala-na-czolowke-policj
    a-publikuje-nagranie-6268062162646657a

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-06-29 20:32:59
    Temat: Re: Co za tepa dzida
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-29 o 20:28, Janusz pisze:
    > Jechała na S7 na czołówkę wyprzedzając sznur samochodów
    ?

    Wiem... Czepiam się :-)
    Linkuj do woli póki jeszcze możesz

    PS A może nie do końca należy olewać takie "niezrozumienie podstawowych
    pojęć na tej grupie ;-)

  • 3. Data: 2018-06-29 21:01:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Jun 2018 20:28:35 +0200, Janusz

    > a policjantom stwierdziła, że to inni kierowcy powinni
    > jej zjeżdżać z drogi, bo tego wymaga kultura jazdy.
    > Jakim cudem ona zdała na prawo jazdy?

    To nie kwestia prawka, tylko zrytej mentalności.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2018-06-29 21:04:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > "58-latka nie czuła się winna."
    > a policjantom stwierdziła, że to inni kierowcy powinni jej zjeżdżać z

    "58-latka jechała pod prąd. Tylko dzięki szybkim reakcjom innych
    kierowców nie doszło do karambolu."

    Przełamałem się i dotrwałem do filmiku a nawet go obejrzałem.
    Nie inni kierowcy jej zjeżdżali tylko baba musiała spierniczać
    na nie swoje pobocze.
    Nie umniejsza to wprawdzie jej winy ale robi idiotów z dziennikarzy
    którzy te brednie napisali oraz analfabetę z tego które te kłamstwa
    podlinkował uznając za prawdę.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-06-29 21:22:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-29 o 21:04, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Nie umniejsza to wprawdzie jej winy ale robi idiotów z dziennikarzy
    > którzy te brednie napisali oraz analfabetę z tego które te kłamstwa

    Jakbyś dokładnie przeczytał to "uciekła" tylko przed nagrywającym,
    ktoś inny wylądował z jej powodu w rowie, analfabeto.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2018-06-30 05:40:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-29 o 20:28, Janusz pisze:
    > Jechała na S7 na czołówkę wyprzedzając sznur samochodów

    Hymm... To droga "S" może być jednojezdniowa?

  • 7. Data: 2018-06-30 07:25:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2018 o 05:40, z pisze:

    > Hymm... To droga "S" może być jednojezdniowa?

    Może (aczkolwiek nie wiem jak było tu i czy dziennikarz nie przekręcił)
    nawet jest osobne ograniczenie prędkości na taki przypadek (chyba 100km/h).

  • 8. Data: 2018-06-30 08:20:23
    Od: p...@g...com

    DK7 ?

  • 9. Data: 2018-06-30 09:59:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Saturday, June 30, 2018, 5:40:06 AM, you wrote:

    > Hymm... To droga "S" może być jednojezdniowa?

    Może.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2018-06-30 10:18:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2018 o 08:20, p...@g...com pisze:
    > DK7 ?

    No tak wygląda, że to DK7 a nie S7. Tym niemniej teoretycznie istniejhą
    jednojezdniowe Ski. Albo mogą istnieć - nie wiem czy w praktyce istnieją.

    Shrek