  • 1. Data: 2009-03-24 19:16:39
    Temat: Co ze skromnymgeniuszem?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Pamietacie kolesia, ktory twierdzil, ze ma "hodowle punktow Profit"?
    Skupowal POPy i inne Idee/Orangi - mail tego kilka kartonow i jakos te
    punkty cudownei "rozmnazal".
    Wie ktos, co sie z nim stalo?
    Od grubo ponad roku go nie ma na Usenecie - jak cos mu nie wyszlo z tym
    Profitem, to przeciez powinni go juz wypuscic :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-03-24 20:06:45
    Temat: Re: Co ze skromnymgeniuszem?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gqbbin$d0k$1@news3.onet, *SDD* wrote:
> [...]
    > Od grubo ponad roku go nie ma na Usenecie - jak cos mu nie wyszlo z
    > tym Profitem, to przeciez powinni go juz wypuscic :)

    Myslisz ze z wariatkowa tak szybko wypuszaja ?
    Moze go znow po prostu zlapali ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-03-24 20:30:52
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    darnok pisze:

    > Myslisz ze z wariatkowa tak szybko wypuszaja ?
    > Moze go znow po prostu zlapali ;-)

    moze to on siedzi na allegro, i sprzedaje doładowania profitemi popakom
    , kasując 1.6 za każde 2 złote?

    ToMasz