  • 1. Data: 2014-03-26 09:53:01
    Temat: Coyote
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://coyote.pl/pl/content-pl/produkty/coyote-1

    Ktoś mi może powiedzieć kto się na to łapie, gdy jest darmowy Yanosik?
    Jak dla mnie tylko naiwni będą płacić za coś, co można mieć za free, ale
    może ja się nie znam.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-03-26 10:05:17
    Temat: Re: Coyote
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-03-26 09:53:01 niejaki anacron napisał:
    > Ktoś mi może powiedzieć kto się na to łapie, gdy jest darmowy Yanosik?

    aa - to yanosik dziala w niemczech, francji, hiszpanii, włoszech itd... ?

    no popatrz pan....

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2014-03-26 10:25:37
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-26 10:05, p0li pisze:

    > aa - to yanosik dziala w niemczech, francji, hiszpanii, włoszech itd... ?
    >
    > no popatrz pan....

    Biorąc pod uwagę, że we Francji i Niemczech (Hiszpania/Włochy nie
    pamiętam i szukać nie mam czasu) jest zakazana podstawowa
    funkcjonalność Yanosika (czyli antymisiek) to nawet gdyby działał
    to sens jego używania jest zerowy.

  • 4. Data: 2014-03-26 10:26:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.03.2014 10:05, p0li pisze:

    > aa - to yanosik dziala w niemczech, francji, hiszpanii, włoszech itd... ?
    >
    > no popatrz pan....

    A widzisz to jest jakiś argument. Nie wiedziałem, nie sprawdzałem
    (sporadycznie mam Yanosika włączonego z powodu posiadania CB).

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-03-26 10:30:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > aa - to yanosik dziala w niemczech, francji, hiszpanii, włoszech itd... ?
    >
    > no popatrz pan....

    Moze sie przydac jesli ktos jezdzi nonstop po europie, ale jednak odniesmy
    sie do PL, gdzie Yanosik dziala swietnie z malymi wyjatkami. Z drugiej
    strony obserwuje, ze ilosc uzytkownikow online jakos specjalnie nie wzrasta
    i jest na granicy 55tys w szczycie.

  • 6. Data: 2014-03-26 10:36:57
    Od: "sunny" <d...@i...pl>

    "Artur Maśląg" <n...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > pamiętam i szukać nie mam czasu) jest zakazana podstawowa
    > funkcjonalność Yanosika (czyli antymisiek) to nawet gdyby działał

    A co z tego wynika, że jest zakazana? A może ty jesteś z tych, co wierzą, żę
    jak coś jest zakazane, to tego nie ma?

  • 7. Data: 2014-03-26 10:43:04
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.03.2014 10:25, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > pamiętam i szukać nie mam czasu) jest zakazana podstawowa
    > funkcjonalność Yanosika (czyli antymisiek) to nawet gdyby działał

    Panie to nawigacja jest :P Myślę, że to tzw. martwy przepis.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2014-03-26 10:48:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.03.2014 10:30, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > drugiej strony obserwuje, ze ilosc uzytkownikow online jakos specjalnie
    > nie wzrasta i jest na granicy 55tys w szczycie.

    Raz zdarzyło się, że Yanosik krzyknął mi o czymś o czym nie wiedziałem z
    CB. Wielokrotnie (ale też nie przesadnie dużo) na CB od kilkunastu minut
    komunikaty a Yanosik milczy i dopiero ja wklepywałem alert. Poza tym
    denerwują mnie fake'i np. w Kole na skrzyżowaniu od roku twierdzi, że
    jest tam fotoradar na skrzyżowaniu, a tam nawet nie ma detektorów
    zajętości pasa, że o kamerze nie wspomnę. Za każdym razem daje komunikat
    o anulowaniu i przy następnej okazji znów mi tak krzyczy. Swojego czasu
    bardzo długo podawało, że są 3 fotoradary na tamie we Włocławku, a są
    dwa etc.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-03-26 10:48:44
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2014-03-26 10:30, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > drugiej strony obserwuje, ze ilosc uzytkownikow online jakos specjalnie
    > nie wzrasta i jest na granicy 55tys w szczycie.

    W ostatni weekend oscylowała w okolicach 70k, a w okolicach świąt
    dochodziło do 85k. Tak czy inaczej - sporo.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 10. Data: 2014-03-26 10:52:22
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > o anulowaniu i przy następnej okazji znów mi tak krzyczy. Swojego czasu
    > bardzo długo podawało, że są 3 fotoradary na tamie we Włocławku, a są

    Tak jak pisalem, sa wyjatki. Nic nie jest idealne. Oczywiscie Y uzupelnia
    CB.