  • 1. Data: 2014-10-08 21:19:11
    Temat: Cross/Enduro do 6000zł
    Od: daniuoel <doblymudzin@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Mam zamiar kupić crossa/enduro 125 do kwoty 6 tyś. (Nie wliczając
    ubioru)
    Miałem już doczynienia z tego typu moto ale uważam siebie jako jeszcze
    początkującego.
    Mam 16 lat, 175cm wzrostu, 60kg wagi.
    A więc jakie modele moglibyście mi doradzić pod względem kosztów
    utrzymania, jakości?
    Dodam że najlepiej byłoby gdyby moto było z możliwością rejestracji oraz,
    że jeździłbym po lasach, polach, wzgórzach (niezbyt trudne tereny) oraz
    czasem po drobnych asfaltówkach.

    Z góry dziękuje ;D

  • 2. Data: 2014-10-08 22:42:48
    Temat: Odp: Cross/Enduro do 6000zł
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "daniuoel" idzie na łatwizne:

    > jeździłbym czasem po drobnych asfaltówkach.

    Tu musisz uważać. Czasami zdarzają sie naprawde cycate babska.

  • 3. Data: 2014-10-09 21:33:19
    Temat: Re: Cross/Enduro do 6000zł
    Od: daniuoel <doblymudzin@_NOSPAM_wp.pl>

    > Tu musisz uważać. Czasami zdarzają sie naprawde cycate babska.

    Hahaha będę uważał :D
    Możesz może coś polecić, doradzić? :D

  • 4. Data: 2014-10-09 23:57:59
    Temat: Re: Cross/Enduro do 6000z?
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-09 21:33, daniuoel pisze:

    > Hahaha będę uważał :D Możesz może coś polecić, doradzić? :D

    Może zdecyduj się najpierw czy chcesz crossa czy enduro?
    Wbrew pozorom to dwa różne rodzaje motocykli.
    Jaki teren? Górzysty czy równinny?
    Na pewno coś z dobrym dostępem do części, czyli coś popularnego.
    Przeglądnij allegro.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-10-12 20:35:09
    Temat: Re: Cross/Enduro do 6000zďż˝
    Od: daniuoel <doblymudzin@_NOSPAM_wp.pl>

    Zalezy mi miedzy innymi na homologoacji, a z tego co wiem to hard enduro i
    softy ją mają.
    Teren bardziej równinny.
    Zastanawiam sie nad yamaha dt 125. Podobno malo awaryjne i calkiem mocne.
    Jaka twoja opinia?

  • 6. Data: 2014-10-13 19:04:27
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu niedziela, 12 października 2014 20:35:09 UTC+2 użytkownik daniuoel napisał:

    > Zastanawiam sie nad yamaha dt 125. Podobno malo awaryjne i calkiem mocne.

    detek jest dobry na początek, za 6 tysi powinien być techncicznie w miarę OK.
    W pitolenie ogłoszeniodawców jakoby miał nie wiadomo ile mocy nie wierz, ale tyle co
    ma normalnie jest w sam raz na jeden sezon jeżdżenia, potem można siadać na coś
    lepszego. Nie kupuj kastrata, bo odblokowanie to jest zmiana modułu (no chyba że
    kupisz naprawde wiekowy egzemplarz) i parę stów.

    Jak przeszukasz ta listę to jest tu co nieco o detku a w sieci jeszcze więcej.

    KJ