  • 1. Data: 2018-01-27 23:09:59
    Temat: Części Q i O do Focus mk2
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć,

    muszę znaleźć kilka części do Focus mk2. Mam cenę oryginałów z ASO, mam
    ceny Pj i PC od ubezpieczyciela, chcę przedstawić moją wycenę
    kompromisową na częściach Q i O (no i właściwie zobaczyć dla siebie czy
    jest o co walczyć). Sęk w tym, że nie mogę takich znaleźć na necie (dużo
    PJ itp., ale nic powyżej) :(

    Ktoś z Was może mi pomóc? Podać cenę oraz miejsce gdzie można je kupić?
    Z góry serdeczne dzięki.

    1. 1521605 - Wzmoc L zderzaka Prz
    2. 1209177 - Reflektor p-mgiel l
    3. 1675180 - Bł kraty czołowej