  • 1. Data: 2016-08-02 21:49:42
    Temat: Czeski prepaid bez rejestracji
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    https://www.google.pl/search?q=předplacená+karta+cz

    tyle, że troche trzeba się obcego języka nauczyć

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://foto.3mam.net/

  • 2. Data: 2016-08-08 11:15:43
    Temat: Re: Czeski prepaid bez rejestracji
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-02 o 21:49, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:

    > https://www.google.pl/search?q=předplacená+karta+cz
    >
    > tyle, że troche trzeba się obcego języka nauczyć

    No i ... ?

  • 3. Data: 2016-08-20 00:34:24
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Poldek <p...@i...eu> Wrote in message:

    > No i ... ?

    Ano terrorysta tudzież przestępca pojedzie te kilkadziesiąt
    km
    na południe żeby skorzystać z Internetu. Czechy są blisko,
    paszport niepotrzebny czyli bezsens

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/