  • 1. Data: 2012-08-08 10:09:55
    Temat: Czy DisplayPort przesyła też dźwięk z komputera?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Oficjalna dokumentacja gniazda DisplayPort pisze, że przesyłanie dźwięku
    jest możliwe, jednak dokumentacja karty graficznej Radeon HD5750 nic o
    tym nie wspomina. Napisano tam, że dźwięk jest przesyłany przez gniazdo
    HDMI.

    Wiecie, jak to jest w praktyce?

    Myślę o pasywnej przejściówce PD > HDMI, żeby podłączyć dźwięk i obraz
    do TV i nie wiem, czy to zadziała.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-08-11 00:02:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 8 Sie, 10:09, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Myślę o pasywnej przejściówce PD > HDMI, żeby podłączyć dźwięk i obraz
    > do TV i nie wiem, czy to zadziała.

    U mnie działa.

    L.

  • 3. Data: 2012-08-11 08:54:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-11 00:02, Lisciasty pisze:

    > U mnie działa.

    Jaką masz kartę graficzną?

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-08-11 16:35:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Sie, 08:54, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Jaką masz kartę graficzną?

    Geforce GT330M w lapku. Za przejściówkę zabuliłem ponad 50 zeta ale
    nie wygląda żeby było w niej coś więcej niż wtyczka i gniazdo :>

    L.

  • 5. Data: 2012-08-13 23:15:47
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wiecie, jak to jest w praktyce?
    >
    > Myślę o pasywnej przejściówce PD > HDMI, żeby podłączyć dźwięk i obraz do

    u mnie w lapku przesyła, ale z tego co wiem, dzwięk HD już nie tylko DD5.1