  • 1. Data: 2012-08-03 20:49:31
    Temat: Zgrywanie danych z laptopa na PC.
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Kolega zalał laptopa w taki sposób, że jest do wyrzucenia. Wyjąłem z niego
    HDD IDE. CHciałbym go zgrać na PC lecz wymagany będzie zapewne specjalny
    kabel sygnałowo - zasilający. Czy to jest gdzieś do kupienia? A może
    inaczej takie rzeczy się robi ?

  • 2. Data: 2012-08-03 20:57:56
    Temat: Re: Zgrywanie danych z laptopa na PC.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > CHciałbym go zgrać na PC lecz wymagany będzie zapewne specjalny
    > kabel sygnałowo - zasilający. Czy to jest gdzieś do kupienia?

    np obudowę usb możesz sobie kupić za 25zl

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2012-08-03 21:35:13
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 03/08/2012 19:49, Marek wrote:
> [...]
    > HDD IDE. CHciałbym go zgrać na PC lecz wymagany będzie zapewne specjalny
    > kabel sygnałowo - zasilający. Czy to jest gdzieś do kupienia? A może

    http://allegro.pl/adapter-usb-2-0-dysk-hdd-sata-ide-
    2-5-3-5-cd-dvd-i2509091429.html

    Przydaje się: SATA, IDE (2.5 i 3.5 cala).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-08-03 21:49:00
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Marek wrote:
> [...]
    > HDD IDE. CHciałbym go zgrać na PC lecz wymagany będzie zapewne specjalny
    > kabel sygnałowo - zasilający. Czy to jest gdzieś do kupienia? A może

    Przejściówka sata do usb albo taniej - odpal w drugim laptopie (możliwe
    że dopiero w trybie awaryjnym ruszy) i zrzuć na pendrive'a

    P.

  • 5. Data: 2012-08-03 22:22:23
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > HDD IDE. CHciałbym go zgrać na PC lecz wymagany będzie zapewne specjalny
    > kabel sygnałowo - zasilający. Czy to jest gdzieś do kupienia? A może

    Jak dysk SATA to kabelki identyczne jak do PC'ta dla dysku SATA. Zero
    różnic. Wpinasz i jedzie.
    Jak staruszek IDE to obudowa dysku IDE-USB w markecie za 20 zeta

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-08-03 22:46:19
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 03.08.12 21:35, DooMiniK pisze:
    > http://allegro.pl/adapter-usb-2-0-dysk-hdd-sata-ide-
    2-5-3-5-cd-dvd-i2509091429.html

    > Przydaje się: SATA, IDE (2.5 i 3.5 cala).

    Na zdjęciach w powyższej aukcji są pokazane napędy IDE i SATA podłączone
    równocześnie. Czy to rzeczywiście zadziała w takiej konfiguracji?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 7. Data: 2012-08-04 09:43:59
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 03/08/2012 21:46, mkonst wrote:
    2-5-3-5-cd-dvd-i2509091429.html
    > Na zdjęciach w powyższej aukcji są pokazane napędy IDE i SATA podłączone
    > równocześnie. Czy to rzeczywiście zadziała w takiej konfiguracji?

    Zależy pewnie od elektroniki - ale nie sądzę, aby zadziałało.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-08-04 09:44:31
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 03/08/2012 21:22, Irokez wrote:
> [...]
    > różnic. Wpinasz i jedzie.
    > Jak staruszek IDE to obudowa dysku IDE-USB w markecie za 20 zeta

    Napisał przecież, że IDE.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-08-04 10:28:14
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości

    > Napisał przecież, że IDE.

    Po porannej kawie już zauważyłem.
    Mimo wszystko ja bym wyskoczył obok do Auchan po obudowę za 2 dychy czy co
    tam ma najbliżej Marek
    Szkoda czasu i kasy na jeżdzenie i szukanie, chyba że planuje się tym
    częściej zajmować to jakiś bardziej uniwersalny i szybki fejs do tego
    http://www.icydock.pl/produkt/view/id/MB881U3-1SA

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2012-08-04 10:29:57
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 04/08/2012 09:28, Irokez wrote:
> [...]
    > Szkoda czasu i kasy na jeżdzenie i szukanie, chyba że planuje się tym
    > częściej zajmować to jakiś bardziej uniwersalny i szybki fejs do tego

    1. obudowa na dysk IDE 2.5 - tak od ręki w sklepie? (teraz są SATA)
    2. taka przejściówka przydaje się.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel