  • 1. Data: 2009-10-09 07:38:19
    Temat: Czy Suzuki poczuwa się...
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    żeby Sidneyowi Polakowi zapłacić za ten kawałek?
    http://patrz.pl/filmy/sidney-polak-skuter-hd
    Jak na reklamę trochę przydługie ale w salonach Suzuki może lecieć z dvd na
    wielkich ekranach LCD
    ;-)

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-10-09 07:41:54
    Temat: Re: Czy Suzuki poczuwa się...
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Alti"
    Sidneyowi Polakowi zapłacić za ten kawałek?

    Jak kupisz plyte to zobaczysz kto ja sfinansowal...
    Taka muza do kotleta - ale kto dzis w Polsce nie gra do kotleta ???

  • 3. Data: 2009-10-09 07:46:39
    Od: "szynszyll" <s...@N...gazeta.pl>

    ale nędza. czekamy na piosenki o lodowkach i opiekaczach.

    nie mowiac juz o tym, ze muzyka i tekst nudy - na pudy.

    szynszyll
    xtz750

  • 4. Data: 2009-10-09 08:04:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > *** "Alti"
    > Sidneyowi Polakowi zapłacić za ten kawałek?
    >
    > Jak kupisz plyte to zobaczysz kto ja sfinansowal...
    > Taka muza do kotleta - ale kto dzis w Polsce nie gra do kotleta ???

    no ja nie gram

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2009-10-09 08:05:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Paź, 09:38, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    kawałek?http://patrz.pl/filmy/sidney-polak-skuter-hd
    > Jak na reklamę trochę przydługie ale w salonach Suzuki może lecieć z dvd na

    Reklama? To jest chyba antyreklama, byłem zmuszony wysłuchać tej kupy
    do końca bo przebywałem u golibrody i nie miałem wpływu na fonię.
    Flaki się przewracają...

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 6. Data: 2009-10-09 09:03:22
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    gildor wrote:

    > no ja nie gram

    Bo twoj instrument grzechocze

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 7. Data: 2009-10-09 09:14:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Pryzmat pisze:

    > Bo twoj instrument grzechocze

    skąd Ty to wiesz, co? za dużo internetu czytasz.

  • 8. Data: 2009-10-09 12:12:05
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 9 Paź, 09:38, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
    > żeby Sidneyowi Polakowi zapłacić za ten
    kawałek?http://patrz.pl/filmy/sidney-polak-skuter-hd
    > Jak na reklamę trochę przydługie ale w salonach Suzuki może lecieć z dvd na
    > wielkich ekranach LCD

    55koni czy ktoś mnie w mieście mnie dogoni.... 260 kilo podemną

    czuje kompleksy :) pozytywny utwór :)

  • 9. Data: 2009-10-09 12:37:35
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://patrz.pl/filmy/sidney-polak-skuter-hd
    > Jak na reklamę trochę przydługie ale w salonach Suzuki może lecieć z dvd

    o ja p..ole, ale masakra :((((

    ja bym remix zrobil:
    "... pozdrawiaja mnie scigacze i choppery,
    dziewczyny machaja na pasach,
    bo Burgman przedluza mi k... " ;P

    ---
    TasmaN
    GSXF 750 + ryczacy IXIL ;)

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

  • 10. Data: 2009-10-09 12:37:55
    Od: n...@s...com

    On Fri, 9 Oct 2009 05:12:05 -0700 (PDT), WIADRO <w...@g...com>
    wrote:

    >55koni czy ktoś mnie w mieście mnie dogoni.... 260 kilo podemną
    >
    >czuje kompleksy :) pozytywny utwór :)

    Prawde mowiac to duzo lepszy byl utwor WSK.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)