  • 1. Data: 2009-10-08 18:13:21
    Temat: Fazer W-wa zna ktos
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Szukam fazera zdrowegi i w oko wpadlo mi ogloszenie

    http://www.allegro.pl/item759216393_yamaha_fz6_fazer
    _2006_19_tys_km_sprowadzony.html

    zna ktos ten motor ??Na darmo 700 km nie chce robic

    pozdrawiam
    Netwalker

  • 2. Data: 2009-10-08 19:02:43
    Temat: Re: Fazer W-wa zna ktos
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Oct 2009 20:13:21 +0200, osobnik zwany Netwalker
    wystukał:

    jak mamy znać jak sprowadzony?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2009-10-08 21:08:14
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Netwalker" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam fazera zdrowegi i w oko wpadlo mi ogloszenie
    > zna ktos ten motor ??Na darmo 700 km nie chce robic

    Siemka
    Jak dla mnie to trochę cena za niska ale może to okazja jest?? :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 4. Data: 2009-10-08 21:17:56
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    >  zna ktos ten motor ??Na darmo 700 km nie chce robic
    >
    > pozdrawiam
    > Netwalker

    Witaj.
    Jak Ci nie spieszno, to w niedziele moge podjechac i oblukac(tylko ustal gdzie,
    bo czesto Warszawa to 80km od centrum), choc specem nie jestem.
    Daj znac jak cos.

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 5. Data: 2009-10-09 03:56:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Koczis"
    Jak Ci nie spieszno, to w niedziele moge podjechac i oblukac(tylko ustal
    gdzie,
    > bo czesto Warszawa to 80km od centrum), choc specem nie jestem.
    > Daj znac jak cos.

    Niom, ja moge siem przylaczyc we dwoch wiecej zobaczymy byc moze..

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 6. Data: 2009-10-09 04:16:27
    Od: ebiOne <e...@g...pl>

    Netwalker pisze:
> [...]
    >
    > http://www.allegro.pl/item759216393_yamaha_fz6_fazer
    _2006_19_tys_km_sprowadzony.html

    > zna ktos ten motor ??Na darmo 700 km nie chce robic

    To moto z jakiegoś powodu nie sprzedało się co najmniej od maja tego
    roku. Wtedy szukałem swojego, ale tego nie zdazylem ogladnac.

    No chyba, ze oferujacy, to handlarz i akurat sprowadzil takiego samego ;)

    pozdro,
    ebi

  • 7. Data: 2009-10-09 05:16:55
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "marcinu"
    Jak dla mnie to trochę cena za niska ale może to okazja jest?? :)

    Gosc ma jeszcze bezwypadkowego Ducati z przebiegem 12000 km po wymianie
    sprzegla...
    Echhh ta wloszczyzna jeszcze dobrze sie nie dotarla - 5 lat 12kkm - a juz
    sprzeglo trzeba wymieniac...
    A przy zakupie motocykla nie ma okazji - zwlaszcza finansowych.

  • 8. Data: 2009-10-09 06:25:26
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 9 Paź, 07:16, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote:

> [...]
    > sprzeglo trzeba wymieniac...
    > A przy zakupie motocykla nie ma okazji - zwlaszcza finansowych.

    Japsom też się zdarza, rzadko to widzi się sztukę 10kkm jeżdzoną
    turystycznie z opisem: po wymianie opon, napędu, klocków,
    uszczelniaczy w zawieszeniu?

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-10-09 07:04:38
    Od: "D@rek " <l...@p...onet.pl>

    ...taki motocykl w Niemczech
    kosztuje od 4500 euro średnia cena to dobrze ponad 5000 euro

    www.mobile.de

    ten jest za nie całe 3000 euro
    rozumiem okazje :) , szkoda , że mnie sie takie nie trafiaj&plusmn; ....widać ten
    jest od Matki Teresy :-)
    pzdr.Darek
    ziemia obiecana ( ta od Reymonta :-)
    www.moto-bikers.pl

  • 10. Data: 2009-10-09 07:38:15
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "D@rek "
    ten jest za nie całe 3000 euro
    > rozumiem okazje :) ,
    www.moto-bikers.pl

    Ale u kolegi w ofercie tez sporo motocykli nufekk nie smiganych - 10 lat od
    daty pierwszej rej przebieg 11kkm
    o 10 letniej perełce z przebiegem 2300 km nie wspomne...
    Pogratulowac tylko oka do zakupow u cafe racerow.