  • 51. Data: 2019-04-02 15:04:57
    Temat: Re: Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?
    Od: ń <k...@t...sie>

    A czym się różni chmura od "wykupionego kawałka serwera"?
    Ładujesz przez internet, czy jeździsz osobiście podpinać swój dysk/komputer?

    -----
    > Nie w chmurze, a na wykupionym kawałku serwera - jest taniej i nie jestem skazany
    na chmurowe wynalazki, które mi tylko

  • 52. Data: 2019-04-04 20:44:21
    Temat: Re: Czy czyste płyty CD / DVD sie starzeja ?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Co to znaczy 80%?
    Otwiera się 80% komórek w excelu i widać 80% znaków w wordzie, czy może instalator
    dochodzi do 80%

    -----
    > moje pierwsze CD-R kupione na bazarze komputerowym w czasach radosnego piractwa
    (chyba 1994 rok) mimo masowego zarysowania dało

  • 53. Data: 2019-04-04 21:51:27
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 4 Apr 2019 20:44:21 +0200, ń wrote:

> [...]
    dochodzi do 80%

    > -----
    (chyba 1994 rok) mimo masowego zarysowania dało

    80% baranku to o 20% mniej niż 100%, chwytasz?

    Naucz się cytować, nie tylko wertykalnie, ale i z użyciem mózgu.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka