  • 1. Data: 2011-11-17 16:30:45
    Temat: Re: Czy kablówki też tak zrobią?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> wrote:
    > Jak rozumiem, to w przyszłym roku zostanie wyłączone nadawanie analogowe
    > z nadajników naziemnych. Ale czy telewizje kablowe też są zobligowane
    > prawnie do wyłączenia sygnału analogowego? W sumie na zdrowy rozum - jak
    > utrzymanie im się opłaca, są klienci, idzie to ich kablu to po co
    > wyłączać? Z tego co widzę, to teraz tv analogowa to i tak retransmisja z cyfrowej.

    Nie

  • 2. Data: 2011-11-17 16:56:10
    Temat: Czy kablówki też tak zrobią?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

  • 3. Data: 2011-11-17 18:07:38
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Kablówki nie muszą wyłączać sygnału analogowego.

    Natomiast IMHO pokusa zarobienia przy tej okazji może być na tyle duża, że
    to zrobią.
    Dla przykładu w mojej sieci:
    -pakiet programów analogowych 35 PLN/mies
    -praktycznie za to samo w cyfrze 70 PLN/mies i to na jeden dekoder
    (telewizor)!
    Wnioski nasuwają się same.....

  • 4. Data: 2011-11-17 18:19:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dla przykładu w mojej sieci:
    > -pakiet programów analogowych 35 PLN/mies
    > -praktycznie za to samo w cyfrze 70 PLN/mies i to na jeden dekoder

    Np. takie, że wystarczy powszechnie dostępny dvb-t za 0 zł.
    Rynek nie znosi próżni.

  • 5. Data: 2011-11-17 18:41:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011 19:19:05 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Np. takie, że wystarczy powszechnie dostępny dvb-t za 0 zł.

    W dvb-t nie będę miał nawet 1/4 tego, co jest w kablu. Obecnie w mojej
    kablówce dostepnych jest 138 programów nadawanych cyfrowo. Powiedzmy
    że oglądam czasami połowę z tego, to i tak do dvb-t będzie sporo
    brakować.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-11-17 18:47:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:p7lac791s6up24bh39een61n17gbvi4enq@4ax.com...

    > W dvb-t nie będę miał nawet 1/4 tego, co jest w kablu. Obecnie w mojej
    > kablówce dostepnych jest 138 programów nadawanych cyfrowo. Powiedzmy
    > że oglądam czasami połowę z tego

    Podziwiam.
    Widać masz dużo wolnego czasu.

    Ja ogląda może z 1/20 z tego, z czego więcej niż kilkanaście minut
    tygodniowo to może z 5.
    Gdybym mi dali a la cart te 10 wybranych programów, to cała reszta tych co
    to ich nie ma na dvb-t byłaby mi całkowicie zbędna.

  • 7. Data: 2011-11-17 19:57:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011 19:47:49 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Podziwiam.
    >Widać masz dużo wolnego czasu.

    Pisząc "połowę z tego" miałem na myśli połowę stacji TV. Bo telewizji
    to ja może w tygodniu oglądam ze 2-3 godziny. Ale jak już oglądam, to
    raczej to, czego na dvb-t nie ma i raczej nie będzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-11-18 07:42:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Np. takie, że wystarczy powszechnie dostępny dvb-t za 0
    > zł.
    > Rynek nie znosi próżni.

    Nie przesadzaj z tym DVB, bo nie będzie tam nic prócz
    publicznej i kilku programów, które na satelicie są i tak
    FTA.

  • 9. Data: 2011-11-18 07:51:07
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Podziwiam.
    > Widać masz dużo wolnego czasu.

    Niektórzy jednak mają.

    > Ja ogląda może z 1/20 z tego, z czego więcej niż
    > kilkanaście minut tygodniowo to może z 5.

    Od razu widać że nie znasz mentalności "typowego" klienta
    kablówki ;-). Oni też większości tych programów nie
    oglądają, ale je MAJĄ ;-).

  • 10. Data: 2011-11-18 10:20:42
    Od: a...@p...pl

    <c...@k...pl> wrote:

    >Gdybym mi dali a la cart te 10 wybranych programów, to cała reszta tych co
    >to ich nie ma na dvb-t byłaby mi całkowicie zbędna.

    takie byly plany Farfala - widac, ze byly dobre, macki prywaciarzy
    uwalily pomysl odsuwajac Farfala.

    Ja tez bym sobie pare kanalow wybral. A tak ich z kablowki/satelity
    p.....

    --
    ThinkXtra