  • 1. Data: 2011-11-16 11:31:26
    Temat: Samsungi 3D z serii 8000
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Witam
    Interesuje mnie model UE55D8000 , ew. 60 cali, ale na stronei samsunga nie
    wystepuja one w dziale 3D TV tylko w dziale LED, czy to aby na pewno w 100 %
    3D telewizor czy tez "prawie 3D"

    Widziałem materiał 3D z tych TV w Media( w okluarach) to i widac obraz w
    trojwyamiarze, takze jzu teraz nie jestem pewny.
    Moze w tych z serii D8000 trzeba jakis dodatkowu moduł i wtedy jest to 3D ?

  • 2. Data: 2011-11-16 11:59:50
    Temat: Re: Samsungi 3D z serii 8000
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-16 12:31, LUKAS pisze:
> [...]
    > trojwyamiarze, takze jzu teraz nie jestem pewny.
    > Moze w tych z serii D8000 trzeba jakis dodatkowu moduł i wtedy jest to 3D ?

    to jest TV 3D

  • 3. Data: 2011-11-16 18:19:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LUKAS" <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > trojwyamiarze, takze jzu teraz nie jestem pewny.
    > Moze w tych z serii D8000 trzeba jakis dodatkowu moduł i wtedy jest to 3D

    Na 100% to jest 3D i w zestawie z D8000 są chyba nawet okulary
    i tym plus srebrną ramką się właściwie różni od D7000 który ma
    ramkę z przeźroczystego plastiku i nie ma okularów w zestawie...
    Ja kupiłem 46D7000 bo mi się właśnie przeźroczysta ramka bardziej
    podoba i muszę Ci powiedzieć że obraz jest rewelacyjny...
    Swojego nie kupiłem dla funkcji 3D tylko dla jakości obrazu, jego
    niesamowitej jasności i świetnego kontrastu, bardzo ładnej czerni, itp.
    Mam go od maja tego roku i wciąż jestem pełen podziwu dla
    jakości obrazu tych telewizorów. Wciąż nie widzę w sklepach
    niczego lepszego od tych telewizorów u żadnej konkurencji.

  • 4. Data: 2011-11-17 07:18:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Na 100% to jest 3D

    Potwierdzam.

> [...]
    > i tym plus srebrną ramką się właściwie różni od D7000
    > który ma
    > ramkę z przeźroczystego plastiku i nie ma okularów w

    W 46 calowym 7000 są dwie pary. W poniedziałek nabyłem i
    normalnie w pudełku były, nie jakieś dodawane oddzielnie.

  • 5. Data: 2011-11-18 07:44:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "LUKAS" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trojwyamiarze, takze jzu teraz nie jestem pewny.
    > Moze w tych z serii D8000 trzeba jakis dodatkowu moduł i wtedy jest to 3D

    Po prostu coraz wiecej modeli jest LED, moim zdaniem LEDowe maja gorsze
    podswietlenie (w sensie mniej przyjemne).

    Ale ja wybralem LG z pasywnym 3D, mam monitor z przelacznymi okularami i to
    jest masakra. Pasywne niby troche traca na rozdzialczosci, ale za to lepsxza
    plynnosc i na pewno zdrowsze - z reszta tej straty nie widac z sensownej
    odleglosci. Nie wyobrazam sobie, zeby 55 cali ogladac z 2 metrow.

  • 6. Data: 2011-11-20 09:29:38
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

> [...]
    > jakości obrazu tych telewizorów. Wciąż nie widzę w sklepach
    > niczego lepszego od tych telewizorów u żadnej konkurencji.

    Bo pewnie nie widziałeś telewizorów Sharp :-)

  • 7. Data: 2011-11-21 19:16:59
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    To zobacz sobie czerń w 8000 na dole i górze
    jakie sa prześwietlenia w trybie na sklep.
    Pokazywał mi to sprzedawca jak samsungi
    są robione
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-11-22 13:33:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz S" <g...@s...waw.pl> wrote in message

    > Bo pewnie nie widziałeś telewizorów Sharp :-)

    Widziałem, widziałem, zaraz po tym jak szła kampania reklamowa
    w TV na temat ich quatronów - ale nie zrobiły na mnie wrażenia
    pod względem lepszego ekranu. Samsungi wciąż lepsze były
    i dlatego kupiłem dla siebie Samsunga 46D7000 w maju.

  • 9. Data: 2011-11-22 13:34:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > To zobacz sobie czerń w 8000 na dole i górze
    > jakie sa prześwietlenia w trybie na sklep.
    > Pokazywał mi to sprzedawca jak samsungi
    > są robione

    W trybie na sklep wszystko jest tak podjarane że
    być może czerń jest prześwietlona...
    Zapewniam Cię że w trybie domowym jakość
    obrazu jest doskonała i nie ma prześwietleń.
    Używam w domu od maja 46D7000 i jestem zachwycony.