  • 1. Data: 2011-04-09 20:28:22
    Temat: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Wczoraj wracałem z KAT do POZ i coś mi się wydaje, że wysokie ceny
    paliw spowodowały, że u większości kierowców włączył się tryb
    ECO-driver. Na A4 do WROC, to jeszcze czasem ktoś w poginał,
    a ogólnie to wszyscy po 90 km/h.

    Od Wrocławia do Poznania to tragedia. Wszyscy się uwzieli, jechali
    60 km/h poza zabudowanym. Czy to ceny paliw? Czy coś innego.

    Czy ktoś ma ogólne wrażenie, że ruch się zmniejszył?

    Może jak paliwo będzie po 10 PLN, to nie trzeba będzie
    autostrad budować, bo nie ludzie nie będą jeździć samochodami.

  • 2. Data: 2011-04-09 20:38:43
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-09 20:28, megrims pisze:
> [...]
    > 60 km/h poza zabudowanym. Czy to ceny paliw? Czy coś innego.
    >
    > Czy ktoś ma ogólne wrażenie, że ruch się zmniejszył?

    Wczoraj to w dużej mierze pogoda się przyczyniła do tego. A konkretnie -
    silne wiatry.

    > Może jak paliwo będzie po 10 PLN, to nie trzeba będzie
    > autostrad budować, bo nie ludzie nie będą jeździć samochodami.

    Taa, zróbmy je odrazu po 50 za litr, a do tego jeszcze na kartki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-04-09 21:07:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 20:28:22 +0200, megrims wrote:
    >Od Wrocławia do Poznania to tragedia. Wszyscy się uwzieli, jechali
    >60 km/h poza zabudowanym. Czy to ceny paliw? Czy coś innego.

    Raczej cos innego. 60 to jednak troche za wolno :-)
    Wczoraj ? Moze wiatr i autem rzucalo ?

    Dziury, radary, miejscowi jadacy tylko do sasiedniej wsi - to
    normalnie spowalnia.

    >Czy ktoś ma ogólne wrażenie, że ruch się zmniejszył?

    A gdzie tak jezdzic o tej porze roku.

    J.

  • 4. Data: 2011-04-09 21:40:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.04.2011 megrims <m...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > 60 km/h poza zabudowanym. Czy to ceny paliw? Czy coś innego.
    >
    > Czy ktoś ma ogólne wrażenie, że ruch się zmniejszył?

    Zdecydowanie. Dużo mniej samochodów na drogach i dużo niższe prędkości.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2011-04-09 22:01:36
    Od: mister <b...@e...com>

> [...]
    > paliw spowodowały, że u większości kierowców włączył się tryb
    > ECO-driver. Na A4 do WROC, to jeszcze czasem ktoś w poginał,

    jechalem wczoraj a4 na trasie wroclaw-gliwice-wroclaw i w wielu
    miejscach wiatr uniemozliwial mi przekroczenie 110km/h, a przy
    predkosciach rzedu 160km/h rzucalo mna z pasu na pas jak latawcem.
    gdybym jechal swoim prywatnym, bez pospiechu i w stu procentach
    bezpiecznie to pewnie samemu wloklbym sie 90 km/h

  • 6. Data: 2011-04-09 22:11:39
    Od: Pawel <p...@f...pl>

> [...]
    >
    > Może jak paliwo będzie po 10 PLN, to nie trzeba będzie
    > autostrad budować, bo nie ludzie nie będą jeździć samochodami.

    Też to zauważylem i to od jakiś dwóch tygodni.
    Co prawda służbowym to ja z reguły sobie nie żałuje, ale wracając dziś z
    Wawy, na ekspresówce prywatnym, co jechałem regulaminowe 120 to chyba
    tylko dwa razy mnie wyprzedzono na całym odcinku do Radomia... przy czym
    raz.,,, ale to w następnym wątku.. :)

  • 7. Data: 2011-04-09 22:46:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wawy, na ekspresówce prywatnym, co jechałem regulaminowe 120 to chyba
    > tylko dwa razy mnie wyprzedzono na całym odcinku do Radomia... przy czym

    No i prawidłowo, może pompiarze zauważą, że przegięli z cenami.
    Podobno to właśnie sondują aktualnie.

  • 8. Data: 2011-04-09 22:52:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-09 22:46, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pawel" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    > No i prawidłowo, może pompiarze zauważą, że przegięli z cenami.
    > Podobno to właśnie sondują aktualnie.

    Gdzieś ktoś pisał, aby się ludzie zmówili przez net'a i przestali
    tankować na stacjach danej firmy, co by obniżyła ceny. Ale IMO
    to nie zadziała, bo to dość często franczyza.

  • 9. Data: 2011-04-09 22:58:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Gdzieś ktoś pisał, aby się ludzie zmówili przez net'a i przestali
    > tankować na stacjach danej firmy, co by obniżyła ceny. Ale IMO
    > to nie zadziała, bo to dość często franczyza.

    Ale z tego co mówisz to już widać na drogach, więc w centrali Orlenu też
    musi być to widać.

  • 10. Data: 2011-04-09 23:02:10
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > paliw spowodowały, że u większości kierowców włączył się tryb
    > ECO-driver. Na A4 do WROC, to jeszcze czasem ktoś w poginał,

    Ja odkad 95 siegnelo 5 zl jezdze na EKO :-) 90 km/h poza zabudowanym, jakies
    70 km/h w zabudowanym. Nawet nie chodzi o kwestie kasy tylko uwazam, ze 5 zl
    za litr przy najnizszej krajowej na poziomie 1000 zl do reki to skandal. W
    kazdym razie spalanie spadlo mi od 0.5-1 l na sto km. Cykl mieszany ze
    zdecydowana przewaga trasy = teraz 6 litrow (Civic, 1.5 Vtec-e).

    Dysiek