  • 1. Data: 2010-11-07 14:37:31
    Temat: Czy to przerobka z anglika?
    Od: seba <s...@g...com>

    Witam,
    http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-7-miejsc-klim
    a-skora-30-tys-km-C16023572.html
    W ramach rozrywki: udowodnic lub obalic teze ze auto jest przerobka z
    anglika.
    Sam nie wiem jak jest. Myslalem ze europejskie dopoki nie zobaczylem
    naklejki na tylnej szybie.

  • 2. Data: 2010-11-07 15:41:28
    Temat: Re: Czy to przerobka z anglika?
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-11-07 14:37, seba pisze:
> [...]
    > anglika.
    > Sam nie wiem jak jest. Myslalem ze europejskie dopoki nie zobaczylem

    Moze mi ktos objasnic kwestie (dodatkowego?) pasa bezpieczenstwa
    kierowcy? Dlaczego zapiecie jest po zewnetrznej stronie? Przejrzalem
    inne zdjecia i na zadnym nie zauwazylem takiej konfiguracji, choc na
    jednym zdjeciu bylo widac szczeline na zapiecie, ale samego zapiecia nie
    widzialem.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 3. Data: 2010-11-07 15:42:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "seba" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > anglika.
    > Sam nie wiem jak jest. Myslalem ze europejskie dopoki nie zobaczylem

    a jaka tam dostrzegles naklejke?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2010-11-07 15:50:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 05:37:31 -0800 (PST), seba napisał(a):

> [...]
    > anglika.
    > Sam nie wiem jak jest. Myslalem ze europejskie dopoki nie zobaczylem

    anglik.
    Regulacja podparcia w lędźwiach jest w fotelu pasażera... normalnie jej tam
    nie ma:
    http://allegro.pl/reno-renault-grand-scenic-2008-2-0
    -dci-automat-van-i1304777699.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-11-07 16:00:45
    Od: "Michał Kowalczyk" <m...@n...wp.pl>

    a-skora-30-tys-km-C16023572.html

    > anglik.
    > Regulacja podparcia w lędźwiach jest w fotelu pasażera... normalnie jej
> [...]

    Poza tym przycisk start (odpalanie silnika) jest z prawej strony a nie z
    lewej...

    Michał - srebrne Clio '94 e7f+LPG
    Wa-wa

  • 6. Data: 2010-11-07 18:07:45
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

    > Moze mi ktos objasnic kwestie (dodatkowego?) pasa bezpieczenstwa
    > kierowcy? Dlaczego zapiecie jest po zewnetrznej stronie?

    to nie zapięcie pasa, to element pirotechnicznego napinacza

    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 7. Data: 2010-11-07 18:15:01
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kuba (aka cita) pisze tak:

    > a jaka tam dostrzegles naklejke?

    http://www.suttonparkrenault.co.uk/

    może tam był zmienić olej :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2010-11-08 00:17:34
    Od: "Aman" <a...@m...pl>

    > Poza tym przycisk start (odpalanie silnika) jest z prawej strony a nie z
    > lewej...

    to samo tyczy się włączania świateł awaryjnych

    Pozdrawiam

    Aman