  • 1. Data: 2019-12-15 12:56:32
    Temat: Czy warto posiadać rejestrator w aucie? Warto.
    Od: j...@i...pl

    https://polskiedrogi-tv.pl/policja-wmawia-znak-zakaz
    u-ktorego-nie-ma/?fbclid=IwAR1FAaKDL_l_p81wzwH6AX-9d
    qqLyQxuoBwSvV9JoEz_5bXoZq7kpSS3IQ0

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2019-12-15 19:32:36
    Temat: Re: Czy warto posiadać rejestrator w aucie? Warto.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-15 12:56, j...@i...pl wrote:

    > https://polskiedrogi-tv.pl/policja-wmawia-znak-zakaz
    u-ktorego-nie-ma/?fbclid=IwAR1FAaKDL_l_p81wzwH6AX-9d
    qqLyQxuoBwSvV9JoEz_5bXoZq7kpSS3IQ0

    No i czemu nie został wyeliminowany?

  • 3. Data: 2019-12-15 20:15:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    Nie, nie warto. Już ze trzy lata jeżdżę z kamerką
    jak głupi i ani razy nie było warto...

    Jedno co warto, to upić się warto.
    W szynku na rynku wygłupić się warto.
    W dobrej kompanii popić się warto.
    Czystą, kroplami zakropić się warto.
    Upić się warto, upić się warto.
    Siedzieć i płakać, i śpiewać to warto.
    Z sercem ściśniętym i z duszą rozdartą
    Upić się, upić to jedno co warto!

  • 4. Data: 2019-12-17 08:29:05
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-12-15 o 20:15, collie pisze:
    > Nie, nie warto. Już ze trzy lata jeżdżę z kamerką
    > jak głupi i ani razy nie było warto...

    A ja już kilkadziesiąt lat zapinam pasy i ani razu nie było warto ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-12-17 08:42:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 08:29, Miroo pisze:

    > A ja już kilkadziesiąt lat zapinam pasy i ani razu nie było warto ;)

    To jeszcze porównaj posiadanie kamerki do posiadania OC
    a będziesz jeszcze bardziej dowcipny się wydawał. Sobie.

  • 6. Data: 2019-12-17 09:05:12
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-12-17 o 08:42, collie pisze:

    > To jeszcze porównaj posiadanie kamerki do posiadania OC
    > a będziesz jeszcze bardziej dowcipny się wydawał. Sobie.

    Nie mogę. OC raz mi się przydało. Chociaż, per saldo, jestem na nim
    mocno "w plecy" ;)
    Za to kamerka jeszcze mi się nie przydała i mam nadzieję, że się nie
    przyda. Ale mam. Podobnie jak pasy. Podobnie jak OC.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-12-17 16:52:32
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 17 Dec 2019 08:29:05 +0100, Miroo wrote:

    > A ja już kilkadziesiąt lat zapinam pasy i ani razu nie było warto ;)
    >
    > Pozdrawiam

    do czasu dzban wode nosil ....