  • 1. Data: 2012-12-24 15:27:53
    Temat: Czy zrobie "to" w prosty sposob? :)
    Od: "anion" <a...@a...pl>

    Witam,

    posiadam konto w voipdiscount.com, login: xxxxxxxxxx. Jesli wysylam smsa z
    tego konta to odbiorca w telefonie komorkowym jako nadawce wiadomosci widzi
    "<xxxxxxxxxx>: dzis jest zimno".
    Jesli zas chce zadzwonic do kogos korzystajac z w/w konta to na wyswietlaczu
    odbiorcy wyswietli sie numer mojej komorki (wczesniej jednorazowo do konta
    xxxxxxxxxx przypisuje moj numer komorki kory jest autoryzowabny w systemie
    voipdiscount.com poprzez kod w sms wyslanym na moja komorke).

    Czy moge cos takiego sobie zrobic we wlasnym zakresie (w prosty sposob)?
    Jakiego oprogramowania uzyc?
    Jest cos gotowego do w/w zadania?

    Zakladam ze to bedzie jakis skrypt w php.

    Pozdrawiam

    ps. ewentualnie moze cos takiego jest na Androida?