  • 1. Data: 2012-12-24 07:41:03
    Temat: Plus - konto rodzinne
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com>

    Plus ma taką usługę dla abonamentowców "Konto rodzinne" gdzie można za
    10 zł miesięcznie dodać do grupy maks. 3 numery abo + 3 prepaidy.
    I teraz szczegóły. Na tej stronie:
    http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlien
    ci/RodzinaIPrzyjaciele/
    jest informacja że rozmowy w takiej grupie są po 10gr/min

    Natomiast po kliknięciu w szczegóły :
    http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlien
    ci/RodzinaIPrzyjaciele/KontoRodzinne/
    jest informacja, że rozmowy są za free co potwierdza regulamin
    promocji (co ciekawe z sierpnia 2012 więc już trochę czasu na poprawki
    treści mieli). Dodatkowym atutem jest "niezjadalność" minut z innych
    pakietów przez rozmowy w ramach konta rodzinnego.
    Jeśli rozmowy są rzeczywiście za free to jest to dość ciekawa oferta.
    Czy ktoś ma tę usługę aktywną i może podać jakie stawki są faktycznie
    naliczane?

  • 2. Data: 2012-12-24 23:18:48
    Temat: Re: Plus - konto rodzinne
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-24 07:41, Jarosław Kuter pisze:
> [...]
    > Jeśli rozmowy są rzeczywiście za free to jest to dość ciekawa oferta.
    > Czy ktoś ma tę usługę aktywną i może podać jakie stawki są faktycznie

    Ciekawe.
    Ja przeczytałam właśnie coś niecoś o tej ofercie:

    --
    animka