  • 1. Data: 2009-05-28 06:29:27
    Temat: DC stritfajta
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    Z wczoraj fajny motyw. Puławska, Warszawa. Dojeżdżam gościa na jakiśmś
    ścigu. Siedzi okrakiem, stopy szeroko rozstawione na boki - widac że po
    prostu nie potrafi jeździć, tablica elegancko podgięta wiec widać że
    stritfajter jakich mało ;), ale co mnie ruszylo naprawde to to że jechał w
    skórzanej kurtałce i w ..krókich spodenkach + adidaski.

    Pytam się go na czerwonym: czy mu nie żal , bo przeszczepy skóry troche
    jednak kosztują, a prędzej czy później wyrżnie na pewno.. No i odpowiedź:
    nie, jest spoko - mam crashpady!

    ;)
    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 2. Data: 2009-05-28 07:36:06
    Temat: Re: DC stritfajta
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Power pisze:
> [...]
    > prostu nie potrafi jeździć [...] ale co mnie ruszylo naprawde to to że jechał w
    > skórzanej kurtałce i w ..krókich spodenkach + adidaski.

    Nienie, zła interpretacja. On sie rozkraczył bo go rama parzyła.

    > Pytam się go na czerwonym: czy mu nie żal , bo przeszczepy skóry troche
    > jednak kosztują, a prędzej czy później wyrżnie na pewno.. No i odpowiedź:
    > nie, jest spoko - mam crashpady!

    Na musk.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-05-28 07:43:55
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Power napisał(a):
    > skórzanej kurtałce i w ..krókich spodenkach + adidaski.

    gildor?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 4. Data: 2009-05-28 07:47:11
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > gildor?

    nie - była mowa o "ścigu", a 10-letniej 9-tki nie można zaliczyć do ww.
    kategorii... :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-05-28 08:04:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > gildor?

    nie, ja zakładam sandałki albo klapeczki.

    --
    gildor
    9'99

  • 6. Data: 2009-05-28 08:04:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > nie - była mowa o "ścigu", a 10-letniej 9-tki nie można zaliczyć do ww.
    > kategorii... :-P

    cham

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-05-28 08:18:19
    Od: fel <n...@n...pl>

    Power pisze:
    > Z wczoraj fajny motyw. Puławska, Warszawa. Dojeżdżam gościa na jakiśmś
    > ścigu. Siedzi okrakiem,

    Dobrze przynajmniej ze nie bokiem ;P

  • 8. Data: 2009-05-28 10:58:16
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:

    > cham

    ojojoj! :-) Paczpan jak to kontakt z toksycznymi grzybami zmienia
    świadomość, a i poczucie humoru przytępia.. :-P

    (wyjaśnienie: taki zaczepny jezyczek na koncu zdania to emotikon
    wyrazajacy chec podroczenia sie, a nie - że zacytuję klasyka -
    "dojebania"...)

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-05-28 11:09:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > ojojoj! :-) Paczpan jak to kontakt z toksycznymi grzybami zmienia
    > świadomość, a i poczucie humoru przytępia.. :-P

    powiem moje kawie, zobaczysz. ugryzie Cie.

    > (wyjaśnienie: taki zaczepny jezyczek na koncu zdania to emotikon
    > wyrazajacy chec podroczenia sie, a nie - że zacytuję klasyka -
    > "dojebania"...)

    jego brak u mnie, to umiejętność nabyta i celowa, a me wypowiedzi, jeśli
    są strasznie poważne, to mam nadzieję, że to widać i bez tych znaczków.
    mogę się mylić, jak widać.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-28 11:20:56
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:

    > jego brak u mnie, to umiejętność nabyta i celowa, a me wypowiedzi, jeśli
    > są strasznie poważne, to mam nadzieję, że to widać i bez tych znaczków.
    > mogę się mylić, jak widać.

    errare humanum est

    p.s. a navigare - to nawet - necesse! (w przeciwieństwie do vivere)

    tylko nie wiem co z motocyklare...?

    :-)

    --

    pozdr