  • 1. Data: 2009-05-28 08:09:51
    Temat: jakie moto na początek dla wysokiego gościa :)
    Od: Henryk <h...@g...com>

    Cześć
    potrzeba zakupu moto na początek do codziennej spokojnej jazdy po
    mieście i okolicach - mój wzrost 193cm, 100kg wagi, wymyśliłem sobie
    na początek fazera 0,6, co myślicie ? używany oczywiście, budżet w
    okolicach 10k.

    pozdrowienia
    HS

  • 2. Data: 2009-05-28 08:13:49
    Temat: Re: jakie moto na początek dla wysokiego gościa :)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Henryk pisze:
> [...]
    > mieście i okolicach - mój wzrost 193cm, 100kg wagi, wymyśliłem sobie
    > na początek fazera 0,6, co myślicie ? używany oczywiście, budżet w

    jak się nie przejedziesz, to nasza sugestia będzie subiektywna.
    weź jeszcze na tapetę Bandita 600.

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-28 08:37:21
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "Henryk" napisał:

> [...]
    >mieście i okolicach - mój wzrost 193cm, 100kg wagi, wymyśliłem sobie
    >na początek fazera 0,6, co myślicie ? używany oczywiście, budżet w

    Powiem tak - mam podobny gabaryt (192), tylko wagowo "troche" ciezej (125)
    Jesli sie zmiescisz wygodnie na fazera to sie lekkuhno zdziwie, bo ja czulem
    sie jak na motorynce - sprzet zdecydowanie za maly...
    Najwygodniej jezdzilo mi sie na Aprilii Pegaso (a co za tym idzie BMW F650)
    ale to jednak dosc specyficzny typ motonga i nie musi Ci podchodzic.

    Aktualnie latam na duzym Bandycie i calkiem mi wygodnie (chociaz lepiej
    pasowala mi XJR 1300, ale nic ciekawego nie bylo do kupienia...), tylko
    kierownice mam sporo szersza od fabryki.

    Ogolnie gosc Twojej (i mojej) postury ma na poczatku problem - "rozsadne"
    motorki (czyli jakies 500,600) sa po prostu za kuse, no chyba ze cos a'la
    miejsce enduro, a duze motongi daja troche za duzo jak na poczatek, no chyba
    ze naprawde potrafisz zapanowac nad emocjami, odruchami i strachem - ale to
    juz musisz sam sobie przeanalizowac...

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 4. Data: 2009-05-28 09:18:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Darek F. pisze:

    > Ogolnie gosc Twojej (i mojej) postury ma na poczatku problem - "rozsadne"
    > motorki (czyli jakies 500,600) sa po prostu za kuse

    No i tu się kłania przymiarka, bo mimo zbliżonych gabarytów mnie np
    zajebiście wygodnie jest na mojej małej 250. A to że wyglądam jak Sancho
    Pansa na osiołku centralnie mnie wali, zwłaszcza jak objeżdżam tym po
    mieście 99% populacji.
    Nie należy skreślać małych sprzetów "bo tak".

    BTW Fazer nie jest dobrym wyborem na pierwszy sprzęt, B6 już lepiej ale
    też niespecjalnie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-05-28 09:48:38
    Od: e...@g...pl

    tak jak pisze Magic.
    ja mam 191cm, 95kg wagi. i pomykam na hornecie 600. Mialem wczesniej
    kawasaki zr750, byl wiekszy, ale hornet zwinniejszy i bardziej
    poreczny. Wygladam na nim umiarkowanie normlanie, ale podobnie jak
    kolege wyzej tez mnie to wali na centralce :) dobrze sie siedzi, nic
    mnie nie boli ani nie uwiera, jest git. wiec ja bym z wzrostem 190cm
    nie przekreslał 600

  • 6. Data: 2009-05-28 09:52:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    e...@g...pl pisze:
    > jest git. wiec ja bym z wzrostem 190cm nie przekreslał 600

    nie chodzi o wzrost, a o wygodę subiektywnie. mi fazer nie leży na ten
    przykład, a mam 178cm. był mi nie wygodny.

    jak się nie przejedzie, to se nie wybierze.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-05-28 10:00:24
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-28 10:37:21 +0200, "Darek F." <f...@w...pl> said:

    > Najwygodniej jezdzilo mi sie na Aprilii Pegaso (a co za tym idzie BMW F650)
    > ale to jednak dosc specyficzny typ motonga i nie musi Ci podchodzic.

    Przy tych gabarytach ogólnie coś a la enduro ma szanę być
    najwygodniejsze - siakiś Trampek, Freewind, F650 itepe.
    No i warto pamiętać, że motocykl to nie małżeństwo, zwłaszcza pierwszy,
    z definicji tymczasowy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 8. Data: 2009-05-28 10:22:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > nie chodzi o wzrost, a o wygodę subiektywnie. mi fazer nie leży na ten
    > przykład, a mam 178cm. był mi nie wygodny.

    No widzisz. A mi niewygodnie na 90% japonskich nakedow i "scigow" (jakos
    mi sie ta nazwa spodobala). Na R1/GSXR czulem sie tragiczne, na
    Banditach rowniez. VTR1000 mi bardzo pasowal. Wielki nie jestem, raptem
    186/90.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-05-28 10:38:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > No widzisz. A mi niewygodnie na 90% japonskich nakedow i "scigow" (jakos
    > mi sie ta nazwa spodobala). Na R1/GSXR czulem sie tragiczne,

    ja też. nogi mnie bolały. jakichś przykurczy dostawałem.

    > na Banditach rowniez.

    ja nie. tylko geometrią mi nie pasował. idealem wygody dla mnie jest
    teraz mój ścig (pff). dlatego jeszcze niedawno prawie wziąłem nowszy
    model. nie wiem czy znajdę coś równie wygodnego w tej geometrii...

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-28 10:46:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > ja też. nogi mnie bolały. jakichś przykurczy dostawałem.

    Nogi jak nogi ale nie lubie walic cochones o zbiornik przy hamowaniu :)

    > idealem wygody dla mnie jest teraz mój ścig (pff)

    Mi wygodnie jest na XX. A z prawdziwych motocykli to na HD Heritage :)