  • 1. Data: 2009-10-14 13:51:33
    Temat: DPP 3.7.1.1
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Chyba jeszcze tutaj nie było:
    http://canon-board.info/showthread.php?p=713816

    Używam tej wersji od kilku dni - ujemnych skutków instalacji nie
    stwierdziłem. Z pozytywów - jest podgląd odszumiania.

    --
    Lol

  • 2. Data: 2009-10-14 15:43:15
    Temat: Re: DPP 3.7.1.1
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Okt., 15:51, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Używam tej wersji od kilku dni - ujemnych skutków instalacji nie
    > stwierdziłem. Z pozytywów - jest podgląd odszumiania.

    czy cos dodali poza tym podgladem ?

  • 3. Data: 2009-10-14 16:16:52
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 14 Okt., 15:51, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Używam tej wersji od kilku dni - ujemnych skutków instalacji nie
    > stwierdziłem. Z pozytywów - jest podgląd odszumiania.

    ======

    np. obsługę MRAW z 7D - głównie chyba chodzi w nowej wersji o współpracę z
    tym aparatem.
    Nadal brakuje mi wielu prostych rzeczy (np. rozdzielenie odszumiania
    luminancji i chrominancji przy pobieraniu ustawień z aparatu - teraz jest
    albo jedno i drugie, albo ustawienia ręczne).

    Generalnie program jest cały czas rozwijany, z tym, że trochę zbyt wolno ;)

    --
    Lol

  • 4. Data: 2009-10-14 19:21:01
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Lol pisze:
    > Chyba jeszcze tutaj nie było:
    > http://canon-board.info/showthread.php?p=713816
    >
    > Używam tej wersji od kilku dni - ujemnych skutków instalacji nie
    > stwierdziłem. Z pozytywów - jest podgląd odszumiania.

    Witam
    A jak to się instaluję ?
    Nie widzę żadnego exe-ka.

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 5. Data: 2009-10-14 19:46:56
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Okt., 18:16, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
> [...]
    > albo jedno i drugie, albo ustawienia ręczne).
    >
    > Generalnie program jest cały czas rozwijany, z tym, że trochę zbyt wolno ;)

    dla mnie jest to najlepszy program ze wszystkich jakie testowalem.
    najlepszy gdyz najszybszy , najwygodniejszy w osludze. brakuje mi
    tylko jednej funkcji - obrotu o dowolony kat. Nie udalo mi sie innymi
    programami osiagnac tej barwy jak w dpp- wiem to niby kwestia nastwien
    defaultowych , ale nie potrafilem dojsc do rownie dorych wynikow. do
    bardziej skomplikowanej obrobki i tak sa potrzebne bardziej rozwiniete
    programy graficzne

  • 6. Data: 2009-10-14 20:05:43
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Pirate" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > A jak to się instaluję ?
    > Nie widzę żadnego exe-ka.
    >

    > Pozdrowienia
    > Piratee

    \software\install\common\install.exe

    To nie jest update i nie tylko DPP.

    --
    Lol

  • 7. Data: 2009-10-15 20:06:45
    Od: "Sloma" <t...@a...pl>

    Możesz mi powiedzieć, czy zdjęcie w JPG jest równie ostre jak RAW w
    podglądzie DPP?
    Od dluzszego czasu nie moge znalezc rozwiazania problemu gubienia ostrosci z
    konwersji RAW->jpg

  • 8. Data: 2009-10-16 05:31:23
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Okt., 22:06, "Sloma" <t...@a...pl> wrote:
    > Możesz mi powiedzieć, czy zdjęcie w JPG jest równie ostre jak RAW w
    > podglądzie DPP?
    > Od dluzszego czasu nie moge znalezc rozwiazania problemu gubienia ostrosci z
    > konwersji RAW->jpg

    nie , nie obserwuje tego , ale powiedz jeszcze wczesniej czym ogladasz
    pozniej te jpegi?

  • 9. Data: 2009-10-16 22:25:38
    Od: "Sloma" <t...@a...pl>

    ACDSee i photoshop. Bez różnic.

  • 10. Data: 2009-10-18 10:18:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Okt., 00:25, "Sloma" <t...@a...pl> wrote:
    > ACDSee i photoshop. Bez różnic.

    przede wszystkiem to co widzisz z w DPP bezposrednio z raw nie jest
    jpegiem.

    jpeg jest formatem zapisu.
    zawsze ogladajac na monitorze zostaje dokonane przewymiarowanie do
    skali monitora ew innej jaka zadasz.
    przy tym przewymiarowaniu zawsze jest przeliczana tez ostrosc.
    w niektorych programach np irafanvief masz mozliwosc nastwienia
    stopnia ostrzenia przy edycji na ekran.
    w innych przegladarkach tego nie ma , stad czesto zdjecie wydaje sie
    mniej ostre.

    jesli nie robisz zbyt duzej kompresji to nie ma powodu do wyraznego
    spadku ostrosci - chyba ze rzeczywiscie robisz do jpeg duza kompresje
    i resizing to wtedy spada nie tyle ostrosc co rozdzielczosc.

    w dpp na ogol mam lekko tylko podniesione ostrzenie na 7 , przy 5
    zdjecia wydaja mi sie miekkawe.