  • 1. Data: 2009-10-14 12:11:01
    Temat: Pękła bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    12Mpix, natywna czułość ISO 12800, podbicie do ISO 102.400:

    http://optyczne.pl/2306-nowo%C5%9B%C4%87-Nikon_D3s.h
    tml
    http://gizmodo.com/5381043/nikon-d3s-dslr-has-night-
    vision-with-102400-iso-yes-you-read-that-right

    Maciej

  • 2. Data: 2009-10-14 12:17:12
    Temat: Re: Pękła bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Matt pisze:
    > 12Mpix, natywna czułość ISO 12800, podbicie do ISO 102.400:

    Bylo juz. Patrz na grupe, zanim "newsa" wyslesz...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-10-14 12:27:34
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marcin.STIG.saldat <s...@p...pl> napisał(a):

    > Bylo juz. Patrz na grupe, zanim "newsa" wyslesz...

    A faktycznie :-) Sorry.
    Jako wytłumaczenie napiszę, że było w kategorii "noktowizory", nie zauważyłem :-)

    Maciej

  • 4. Data: 2009-10-14 12:56:19
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Jako wytłumaczenie napiszę, że było w kategorii "noktowizory", nie zauważyłem :-)

    Sie bylo domyslec na podstawie "ciapek"... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2009-10-15 00:57:27
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Matt wrote:
    > natywna czułość ISO 12800,

    na to jeszcze troche lat poczekamy. natywna jest 200.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 6. Data: 2009-10-15 02:21:03
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Valwit pisze:

    > na to jeszcze troche lat poczekamy. natywna jest 200.

    Hmm, natywna w znaczeniu, że nie HI. Nie wyobrażam sobie aparatu z
    czułością najniższą 12800. Nie każdy chce nosić wiadro szarych filtrów
    ze sobą.

    wer

  • 7. Data: 2009-10-15 04:54:09
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Okt., 04:21, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Hmm, natywna w znaczeniu, że nie HI. Nie wyobrażam sobie aparatu z
    > czułością najniższą 12800. Nie każdy chce nosić wiadro szarych filtrów
    > ze sobą.
    >
    > wer

    a ja sobie wyobrzaam , tylko ze migawka musi moc dawac krotsze czasy.
    stabilizacje bylaby zbednym gadgetem

  • 8. Data: 2009-10-15 06:27:41
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    XX YY wrote:

    > a ja sobie wyobrzaam , tylko ze migawka musi moc dawac krotsze czasy.
    > stabilizacje bylaby zbednym gadgetem

    Czas naświetlania może być specjalnie długi w celu uzyskania efektów
    rozmycia. Paning, zooming, płynąca woda, zdjęcia nocne ze liniami
    świateł to wszystko znikasz za jednym razem.

    wer

  • 9. Data: 2009-10-15 06:38:02
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Okt., 08:27, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Czas naświetlania może być specjalnie długi w celu uzyskania efektów
    > rozmycia. Paning, zooming, płynąca woda, zdjęcia nocne ze liniami
    > świateł to wszystko znikasz za jednym razem.
    >
    > wer

    problem wysokich czulosci wystepowalby przy matrycych z black silikon
    tam o ile sobie przypominam nie mozna zejc ponizej 100 000 iso- ale to
    melodia przyszlosci , jesli wogole znajda one zastosowanie w
    fotografii. gdyby jednak to powaznym problemem berdzie uporaanie sie z
    ta wysoka czolosc podstwowa - prawdopodobnie bydzie to wymagalo
    rozwiazania problemu b. ktorkich czasow naswietlania .
    w takim przypadku dla tak czulych matryc pradwopodobnie dla zyskania
    dlugich czasow tzeba bedzie stosowac filtry szare , ale wierze w to ze
    problem zostanie rozwiazany w bardziej elegancki sosob np ja
    energoomagnetyczne absorbery fotonow.

    w d3s takie problemy nie wystepuja gdyz czulscia podstwowa jest ok 100
    iso

  • 10. Data: 2009-10-15 08:34:32
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    200 zdaje sie jak wszystkie D3, D700tki a to niestety jest troche duzo.
    Czasem w moim Canonie uzywam nawet softowego 50ISO i wolalbym
    miec go natywnego.

    Roger