  • 1. Data: 2010-10-28 20:32:18
    Temat: DVB w Warszawie
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Nowy TV zaprogramowałem do odbioru DVB i co sie okazało ?
    " Państwowe" TVP1 , TVP2 , TVP info absolutnie nie dadzą
    sie oglądać Pikselizacja , poszarpany obraz i dźwięk .
    Co ciekawe wszystkie komercyjne : Polsat , TVN .Puls i Testy
    są doskonałej jakości .
    Odwrotną sytuację mam na analogu : "państwowe" bardzo dobre ,
    a komercyjne gorsza jakość bo " mrowienie "
    czym to jest spowodowane ?
    Mieszkam na granicy Wa-wy i Jabłonny - ok 14 km do PKiN
    i 22 km do Raszyna / Google Earth/
    Antena 27 kanał -19 elementowa dobrej firmy i wycelowana
    na PKiN .

  • 2. Data: 2010-10-28 20:56:27
    Temat: Re: DVB w Warszawie
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > i 22 km do Raszyna / Google Earth/
    > Antena 27 kanał -19 elementowa dobrej firmy i wycelowana

    a kierowałeś antenę na Raszyn ? PKiN daje bardzo słaby sygnał i może to tym
    jest spowodowane
    z Raszyna Polsat, TVN, TV4, PULS, [tv5], [tv6], [tv7], [tv8] - 100KW z
    PKiN - 3KW
    z Raszyna TVP1, TVP2, TVP INFO (REG.), TVP Kultura, TVP Historia - 50KW z
    PKiN - 2,5KW

    Arek.

  • 3. Data: 2010-10-28 22:19:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mieszkam na granicy Wa-wy i Jabłonny - ok 14 km do PKiN
    > i 22 km do Raszyna / Google Earth/
    > Antena 27 kanał -19 elementowa dobrej firmy i wycelowana
    > na PKiN .

    Błąd.
    Zmień na Raszyn, tam są wyższe moce nadajników.

  • 4. Data: 2010-10-29 08:23:31
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 22:56:27 +0200, Arek. napisał(a):

> [...]
    > PKiN - 3KW
    > z Raszyna TVP1, TVP2, TVP INFO (REG.), TVP Kultura, TVP Historia - 50KW z

    Ja mieszkam w linni prostej ze 2 km od Raszyna i o mocy się nie będę
    wypowiadał ;-). Ale czy u Was też nie działały wczoraj wieczorem publiczne
    kanały w DVB?

    Meehoo

  • 5. Data: 2010-10-29 09:13:53
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    wiadomości news:iacsta$i8s$1@news.onet.pl...

    > Błąd.
    > Zmień na Raszyn, tam są wyższe moce nadajników. ======================
    W moim przypadku kąt pomiędzy PKiN a Raszynem jest mniejszy jak
    10 stopni .
    Zresztą i tak z dachu nie widać nadajników . Antena była ustawiana
    " na oko " na najlepszy odbiór analogowy .
    Przestawiłem dziś o 10 stopni w prawo , ale trochę pogorszył się
    obraz analogowy , natomiast DVB stacje komercyjne doskonale
    a "państwowe" nie ma nic tylko komunikat : " Nie udało się odebrać
    sygnału transmisji ( E202) "

  • 6. Data: 2010-10-29 09:30:48
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > obraz analogowy , natomiast DVB stacje komercyjne doskonale
    > a "państwowe" nie ma nic tylko komunikat : " Nie udało się odebrać

    jak możesz to ustaw (CH55)746MHz i kręcąc anteną patrz na siłę sugnału
    ja u siebie na Panasonic właśnie tak optymalnie ustawiłem antenę
    na obydwu kanałach tj.48 i 55 mam 10/10 mieszkam w Wilanowie.

    Arek.

  • 7. Data: 2010-10-29 09:52:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > obraz analogowy , natomiast DVB stacje komercyjne doskonale
    > a "państwowe" nie ma nic tylko komunikat : " Nie udało się odebrać

    Przeskanuj jeszcze raz eter, teraz odbierasz z Raszyna, a tam jest mux-3 na
    innym kanale.

  • 8. Data: 2010-10-29 14:46:33
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 11:13:53 +0200, zbyszek napisał(a):

    > " Nie udało się odebrać
    > sygnału transmisji ( E202) "

    Ja wczoraj z Raszyna też właśnie miałem taki komunikat. dziś jeszcze tv nie
    włączałem i nie mam jak sprawdzić aktualnego stanu ;-). Widocznie musieli
    przestać nadawać, bo przedwczoraj wszystko śmigało ładnie.

    Meehoo