  • 1. Data: 2011-03-24 17:22:56
    Temat: DVBT Skrzyczne
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Witajcie,

    Dosłownie 20 min temu ruszył MUX1 ze Skrzycznego na kanale 61
    Dostępne są programy produkcji TVP. Nadajnik wypuszcza 1.6 kW mocy
    (ebz zysku anteny). Z tego co wiem odbielalny jest pod Kielcami.

    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-03-24 19:38:42
    Temat: Re: DVBT Skrzyczne
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:s...@m...vero
    x.pl,
    Verox <a...@b...veroxsystems.com> nastukał:
> [...]
    > Dostępne są programy produkcji TVP. Nadajnik wypuszcza 1.6 kW mocy
    > (ebz zysku anteny). Z tego co wiem odbielalny jest pod Kielcami.

    a jakie leca programy ?

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-03-25 08:44:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Witajcie,

    Witojcie Tomaszu ;)

    http://zebrzydowice.net/news.php?readmore=402

    Takie coś wytestowali po sąsiedzku :)

    Pozdro
    BaX.

  • 4. Data: 2011-04-05 22:17:40
    Od: "WitekN" <j...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrniomvfg.7ll.antispam_verox@matrix.verox.pl..
    .
> [...]
    | Dostępne są programy produkcji TVP. Nadajnik wypuszcza 1.6 kW mocy
    | (ebz zysku anteny). Z tego co wiem odbielalny jest pod Kielcami.

    Ze Skrzycznego nadawane są programy DVB-T na kanale 38 i 62 w MPEG-4

  • 5. Data: 2011-04-06 07:23:36
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    .

    > Ze Skrzycznego nadawane s? programy DVB-T na kanale 38 i 62 w MPEG-4

    Mój samsung twierdzi że na 61 ;-) Ale nie będe z nim dyskutował :-)

  • 6. Data: 2011-04-06 11:16:18
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Mój samsung twierdzi że na 61 ;-) Ale nie będe z nim dyskutował :-)

    Jeśli 61 to raczej Sucha Góra.

    Jingiel

  • 7. Data: 2011-04-06 12:33:36
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 6 Apr 2011 13:16:18 +0200, Jingiel napisał:

    > Jeśli 61 to raczej Sucha Góra.

    Raczej zbyt daleko, antena skierowana na Skrzyczne.
    Bardziej obstawiam błędne ustawienie kraju w konfiguracji TV,
    niestety nie ma tam Polski, więc siatka kanałów może się różnić.

  • 8. Data: 2011-04-06 18:36:50
    Od: " " <w...@g...pl>

    Verox <a...@b...veroxsystems.com> napisał(a):

    > Raczej zbyt daleko, antena skierowana na Skrzyczne.
    > Bardziej obstawiam błędne ustawienie kraju w konfiguracji TV,
    > niestety nie ma tam Polski, więc siatka kanałów może się różnić.

    Na zakresie UHF w całej Europie obowiązuje identyczna numeracja i identyczne
    częstotliwości kanałów telewizyjnych - kanały 21-69, tak więc wybór kraju nie
    ma wpływu na siatkę kanałów w tym paśmie.

  • 9. Data: 2011-04-07 06:53:30
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik w...@g...pl napisał:
    > Na zakresie UHF w całej Europie obowiązuje identyczna numeracja i identyczne
    > częstotliwości kanałów telewizyjnych - kanały 21-69, tak więc wybór kraju nie
    > ma wpływu na siatkę kanałów w tym paśmie.

    A w zakresie VHF?
    Pytam, bo AFAIR mój TV Panasonika odbieram TVP1 na kanale 7 (a nadawane
    jest na 8).

  • 10. Data: 2011-04-07 08:24:58
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> napisał(a):

    >A w zakresie VHF?
    >Pytam, bo AFAIR mój TV Panasonika odbieram TVP1 na kanale 7 (a nadawane
    >jest na 8).

    Na VHF kanały w Europie Wschodniej mają szerokość 8 MHz a w Zachodniej 7 MHz,
    rozkład i numeracja w różnych krajach nie jest identyczna.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C4%99stotliwo%C5%9Bc
    i_kana%C5%82%C3%B3w_telewizy
    jnych