  • 1. Data: 2010-05-28 18:55:09
    Temat: Da radę Przesieka --> Szpindel ?
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Da sie przejechać trasą ( http://je.pl/d2ky ) Przesieka --> "Odrodzenie"
    --> Szpindel ?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2010-05-28 19:10:03
    Temat: Re: Da radę Przesieka --> Szpindel ?
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 28 Maj, 20:55, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:
    > Da sie przejechać trasą (http://je.pl/d2ky) Przesieka --> "Odrodzenie"
    > --> Szpindel ?

    Jakaś tam droga jest,ale nie dam głowy że asfalt:-)
    Kiedyś tam jeździłem i zawracałem,dalej był szuter.

    Tomek

  • 3. Data: 2010-05-28 19:40:33
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Monster wrote:
    > Jakaś tam droga jest,ale nie dam głowy że asfalt:-)
    > Kiedyś tam jeździłem i zawracałem,dalej był szuter.

    Tym lepiej! ;)
    Ale jakieś szlabany, zakazy wjazdu? tabliczki "spie$@#ać - park narodowy!" ?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 4. Data: 2010-05-29 06:13:44
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    > Tym lepiej! ;)
    > Ale jakieś szlabany, zakazy wjazdu? tabliczki "spie$@#ać - park narodowy!"
    > ?

    Jest droga asfaltowa. Niestety jest i szlaban. Można go ominąć ale ludzie ze
    schroniska sami dzwonią po policję.
    Kiedyś trafiłem na otwarty więc wjechałem i udawałem, że nic nie wiem o
    szlabanie. W połowie drogi do Odrodzenia zatrzymali mnie i "poinformowali"
    abym spadał.
    Polecam przejazd przełęczą Okrai. Bardziej malownicza trasa moim zdaniem.

    Jacek