  • 1. Data: 2010-05-28 06:36:38
    Temat: Kamera na kask
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc
    Jak, ze montowanie na owiewce aparatu z opcja nagrywania wideo siem nie
    sprawdza mam pytanie.
    Jaka kamerka???
    Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od
    userow a nie teoretykow od pixeli.
    Budzet raczej nie za wielki - na HD na pewno nie styknie :)
    No i oczywiscie ma nadawc sie rowniez na narty, windsurfing i lesne spacery.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2010-05-28 06:43:29
    Temat: Re: Kamera na kask
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Budzet raczej nie za wielki - na HD na pewno nie styknie :)
    > No i oczywiscie ma nadawc sie rowniez na narty, windsurfing i lesne

    http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html

    Do tego karta jakaś z 4 albo 8 giga. I styka. Jakość dobra.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-05-28 07:12:03
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html
    >
    > Do tego karta jakaś z 4 albo 8 giga. I styka. Jakość dobra.

    Masz gdzieś linka do przykładów nagrań tą kamerą? Na aukcji nie podali
    modelu, nie wiem, czego szukać.

  • 4. Data: 2010-05-28 07:22:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Masz gdzieś linka do przykładów nagrań tą kamerą? Na aukcji nie podali
    > modelu, nie wiem, czego szukać.

    Nie mam. Nagrywałem. Jakość standardowa jak na takie kamerki. Cudów nie ma,
    ale jak dla mnie jest OK.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-05-28 08:00:54
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.05.2010 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Masz gdzieś linka do przykładów nagrań tą kamerą? Na aukcji nie podali
    > modelu, nie wiem, czego szukać.

    Zamówiłem toto ze sklepu na Tajwanie czy innym Honkongu. To jest chińska
    podróbka Muvo MD80, Jest sporo przykładów na YT, "chiness|clone md 80".
    Jak dojdzie to mogę podesłać przykład. Używałem Samsung VP-X 300L, z
    dodatkową kamerą/obiektywem na kablu do montowania w dziwnych miejscach.
    Ale to inne czasy już i inny stosunek ceny do jakości.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2010-05-28 08:04:50
    Od: Odys <o...@t...pl>

    a moze cos takiego ?

    http://allegro.pl/item1053922962_mini_kamera_ukryta_
    w_okularach_f_1280_1024_filmik.html

    Odys
    --
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 7. Data: 2010-05-28 08:10:01
    Od: kakmar <k...@g...com>

    O tu czyjeś lokalne nagranie http://www.youtube.com/watch?v=dvLMb7sQ720&NR=1

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2010-05-28 09:43:09
    Od: Barti <"bartekzal[cut]"@gmail.com>

    Odys pisze:
    > a moze cos takiego ?

> [...]

    średnie na motocykl, pod kask się nie zmieści. chyba żeby rozmontować i
    jakoś umieścić na kasku.
    Ale jakość nagrania pryzwoita. Jestem zaskoczony.

  • 9. Data: 2010-05-28 09:57:42
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 28.05.2010 11:43, Barti pisze:
    > średnie na motocykl, pod kask się nie zmieści. chyba żeby rozmontować i
    > jakoś umieścić na kasku.
    > Ale jakość nagrania pryzwoita. Jestem zaskoczony.

    Ale próbowałeś zmieścić? Faktycznie, grube. Jednak wyściółka kasku też z
    tytanu nie jest :)

    --
    duddits

  • 10. Data: 2010-05-28 10:30:13
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html
    Do tego karta jakaś z 4 albo 8 giga. I styka. Jakość dobra.

    Khem khem - cisze sie ze zostalem doceniony i wyrozniony (tak siem poczulem)
    jako wybitny windsurfer i narciarz.
    Ale nawet najlepszym zdarza sie wpasc do wody czy normalnie po ludzku sie
    wypierdolic na stoku :)
    Wiec lekka odpornosci na warunki by sie przydala...
    Mialem na mysli raczej jakies takie troche pancerne...

    Tytus z fabryki

    P.S. niestety mam czarna szybke w owiewce wiec filmowanie ze zbiornika
    odpada.