  • 11. Data: 2009-07-05 09:56:31
    Temat: Re: Darmowe przenoszenie numeru - Orange nic nie wie?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jul 2009 11:24:40 +0200, PlaMa napisał(a):

    > A "ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY, z dnia 17 czerwca 2009 r., w
    > sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach
    > telefonicznych (Dz. U. z dnia 23 czerwca 2009 r.)"?

    Zmiana warunków przenoszenia jest w znowelizowanej ustawie Prawo
    Telekomunikacyjne a nie w rozporządzeniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-07-05 10:25:28
    Od: Tomek <m...@n...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ale co mam podawać? Numer nieistniejącego rozporządzenia?
    > Bo nie ma takiego rozporządzenia, ani od Ministerstwa Infrastruktury ani
    > żadnego innego.

    chyba cos nie doczytałeś

    http://www.tvn24.pl/-1,1608266,0,1,od-poniedzialku-p
    rzeniesiesz-numer-za-darmo,wiadomosc.html
    az

  • 13. Data: 2009-07-05 10:38:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jul 2009 12:25:28 +0200, Tomek napisał(a):

    > chyba cos nie doczytałeś
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1608266,0,1,od-poniedzialku-p
    rzeniesiesz-numer-za-darmo,wiadomosc.html

    Przytaczanie w dyskusji tekstu którego się samemu nie przeczytało nawet w
    1/3 nie świadczy dobrze o poziomie tego, który to robi:
    "Opłaty takie zniosła tegoroczna nowelizacja prawa telekomunikacyjnego."

    Prawo Telekomunikacyjne to ustawia a nie rozporządzenie, bo pewnie tego też
    nie wiesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 14. Data: 2009-07-05 18:10:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-05 11:56, Waldek Godel pisze:

    > Zmiana warunków przenoszenia jest w znowelizowanej ustawie Prawo
    > Telekomunikacyjne a nie w rozporządzeniu.

    Ok, nadal nie rozumiem czemu ów pracownik miał rację mówiąc że się mylę
    co do darmowego przenoszenia numerów i że czegoś takiego nie będzie...

  • 15. Data: 2009-07-05 18:59:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Zmiana warunków przenoszenia jest w znowelizowanej ustawie Prawo
    > Telekomunikacyjne a nie w rozporządzeniu.

    Owszem ale szczegoly realizacyjne zawieraja rozporzadzenia.
    Bez rozporzadzenia zapis PT jest niejasny i do wyslizgania sie.

    Tak czy siak w poniedzialek przenosze z Plusa 11 letni numer na 601 ...

  • 16. Data: 2009-07-05 20:21:39
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    > Prawo Telekomunikacyjne to ustawia a nie rozporządzenie, bo pewnie tego
    > też
    > nie wiesz.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    Przepraszam... czepiać się nie chcę, zwłaszcza kogoś, kto jest znawcą,
    ale... to jest bicie piany...
    Chodziło Ci o ten szczegół - PT czy rozporządzenie? I naprawdę było warto
    nabić tyle postów? Bo przecież autor wątku generalnie rację miał...
    jeszcze raz - bez urazy
    pozdr
    sil

  • 17. Data: 2009-07-05 20:30:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 5 Jul 2009 22:21:39 +0200, silesiac napisał(a):

> [...]
    > Chodziło Ci o ten szczegół - PT czy rozporządzenie? I naprawdę było warto
    > nabić tyle postów? Bo przecież autor wątku generalnie rację miał...

    Nie uważasz, że ekzekwując od kogoś dokładnego przestrzegania prawa samemu
    wypadałoby być dokładnym?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 18. Data: 2009-07-05 20:46:10
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie uważasz, że ekzekwując od kogoś dokładnego przestrzegania prawa samemu
    > wypadałoby być dokładnym?

    Ech, myślę, i o ile wyjątkowo pozwolę sobie na osobisty komentarz, w tym
    wypadku, masz chyba zły dzień..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,