  • 1. Data: 2009-07-04 13:00:41
    Temat: Darmowe przenoszenie numeru - Orange nic nie wie?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Po prostu witki mi opadają!
    Wpadam do play i pytam się o darmowe przenoszenie numeru od 6 lipca. Pan
    mi mówi, że od 7 będzie można przenosić i operatorzy (w tym i oni)
    otrzymali już taką wiadomość. Wpadam jeszcze do orange i się pytam jak
    będzie z tym jednodniowym przenoszeniem numeru a tam mi gościu na
    beszczel: jakie bezpłatne przenoszenie numeru? O czym Pan mówi, jakie
    rozporządzenie ministra infrastruktury? Coś się Panu pomyliło - nic
    takiego nie ma i nie będzie miało miejsca.

    OCB Orangutanowi? Będą zaprzeczać jak długo się da a potem najwyżej sądź
    się z nimi?

  • 2. Data: 2009-07-04 13:58:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 15:00:41 +0200, PlaMa napisał(a):

> [...]
    > rozporządzenie ministra infrastruktury? Coś się Panu pomyliło - nic
    > takiego nie ma i nie będzie miało miejsca.

    Facet ma rację.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-07-04 14:33:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-04 15:58, Waldek Godel pisze:
    > Facet ma rację.

    W czym? Możesz być bardziej konkretny?

  • 4. Data: 2009-07-04 14:34:11
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Facet ma rację.

    możesz rozwinąć? Z reakcji W3 wynika raczej że nie są przygotowani do
    jednodniowego przenoszenia numerów a nie do zaprzestania opłat za
    uwalnianie numerów. A może chcesz zaprzeczyć że taki przepis nie wejdzie
    z odpowiednimi aktami wykonawczymi 6 lipca? Bo szczerze mówiac czytają
    Ciebie można się pogubić a nie chciałbym Cię źle zrozumieć.

  • 5. Data: 2009-07-04 14:47:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 16:33:21 +0200, PlaMa napisał(a):

    > W czym? Możesz być bardziej konkretny?

    Nie ma takiego rozporządzenia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-07-04 14:56:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-04 16:47, Waldek Godel pisze:

    > Nie ma takiego rozporządzenia.

    Czy podanie jakiś szczegółów zaboli Cię? Miłym zwyczajem w usenecie jest
    wyrażanie się jasno i przejrzyście, tak by czytający nie musiał się
    domyślać co miałeś na myśli.

    Mam wrażenie że piszesz z komórki i starasz się oszczędzać każdy kb, z
    drugiej strony gdzie tu sens, gdy zamiast jednego konkretnego i jasnego
    postu napiszesz 5 jednozdaniowych, po których nadal nic nie wiadomo.
    Chodzi o jakieś statystyki? Lans?

    Proszę Cię byś opisał jasno dlaczego ów pracownik ma rację że mylę się
    co do darmowego przenoszenia numeru? Nie każ się ciągnąć za język.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 7. Data: 2009-07-04 17:35:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 16:56:18 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Czy podanie jakiś szczegółów zaboli Cię? Miłym zwyczajem w usenecie jest
    > wyrażanie się jasno i przejrzyście, tak by czytający nie musiał się
    > domyślać co miałeś na myśli.

    Ale co mam podawać? Numer nieistniejącego rozporządzenia?
    Bo nie ma takiego rozporządzenia, ani od Ministerstwa Infrastruktury ani
    żadnego innego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-07-04 18:49:32
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    http://biznes.onet.pl/0,2002760,wiadomosci.html
    pzdr
    Andrzej

  • 9. Data: 2009-07-04 21:57:16
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    PlaMa pisze:
> [...]
    > takiego nie ma i nie będzie miało miejsca.
    >
    > OCB Orangutanowi? Będą zaprzeczać jak długo się da a potem najwyżej sądź

    http://di.com.pl/news/27451,0,Prawo_telekomunikacyjn
    e_co_waznego_dla_konsumentow.html

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 10. Data: 2009-07-05 09:24:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-04 19:35, Waldek Godel pisze:

    > Ale co mam podawać? Numer nieistniejącego rozporządzenia?
    > Bo nie ma takiego rozporządzenia, ani od Ministerstwa Infrastruktury ani
    > żadnego innego.

    A "ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY, z dnia 17 czerwca 2009 r., w
    sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach
    telefonicznych (Dz. U. z dnia 23 czerwca 2009 r.)"?