  • 1. Data: 2016-05-31 10:07:40
    Temat: Darmowy proxy w Polsce
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Poszukuję darmowego, ale niekoniecznie szybkiego serwera proxy w Polsce, takiego
    jednak żebym wchodząc na niego z UK nie został odrzucony. Kupować mi się nie opłaca -
    proxy będzie pracował ma osobnym profilu w Firefox, bardzo sporadycznie - 2-3 razy w
    miesiącu, a chodzi mi o ściąganie filmików z onet.pl , wp.pl z ciekawostkami - a te
    jak wiadomo - są niektóre dostępne tylko z kraju, gdy chcę z UK zobaczyć jakiś
    filmik to często dostaję taki widok :
    http://republika.onet.pl/sorry.jpg
    Proszę o jakąś pomoc w temacie - ,,zwiedziłem" sporo serwerów w tym ,,w3cache", ale
    takiego który by działał dla klienta z UK nie znalazłem.

  • 2. Data: 2016-05-31 10:09:32
    Temat: Re: Darmowy proxy w Polsce
    Od: Universis <u...@w...pl>