  • 1. Data: 2016-05-30 14:33:11
    Temat: Jaki nowy notebook?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Stary Asus mi się powoli kończy i po 7 latach przyszła kolej na nowy.
    Pozostanę przy Asusie, bo mają niezłe opinie, a z poprzedniego byłem
    zadowolony. Budżet mam 2500 zł +/- 300
    Pomóżcie w wyborze pomiędzy zwykłym lapkiem 15,6 cala a ultrabookiem
    13,1. Jakość obrazu w ultrabooku Asus UX305LA jest o niebo lepsza, ale
    głośniczki mizerne. Reklamują za to 12 godzin pracy na baterii.
    "Zwykły" laptop z serii X555 ma jednak większy ekran, co dla mojego
    wzroku jest dużym plusem, bo z bliska słabiej widzę i ma lepsze
    głośniki. Ma niestety mniejszą rozdzielczość, co widać gołym okiem. Ma
    klawiaturę numeryczną, która dla mnie jest w zasadzie zbędna.
    Zastosowanie przyszłego nabytku:
    MS Office, poczta email, przeglądanie www, oglądanie filmów - także na
    ekranie TV przez HDMI.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-05-30 14:48:55
    Temat: Re: Jaki nowy notebook?
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2016-05-30 o 14:33, Jacek pisze:
> [...]
    > Zastosowanie przyszłego nabytku:
    > MS Office, poczta email, przeglądanie www, oglądanie filmów - także na
    Nie myślałeś o zakupie jakiegoś polizingowca z roczną gwarancją?
    Np Dell E6430/E6530
    http://tinyurl.com/zhfw22d
    W Memtech kupilem kilkanascie Dell/Lenovo i jest b. zadowolony

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2016-05-31 01:49:45
    Od: f...@g...com

    Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki - Porady / Testy
    / Recenzje"
    https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.pl

    Mamy już ponad >1700 aktywnych posiadaczy notebooków!

  • 4. Data: 2016-05-31 09:41:45
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 31.05.2016 o 01:49, f...@g...com pisze:
> [...]
    Testy / Recenzje"
    > https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.pl
    >
    > Mamy już ponad >1700 aktywnych posiadaczy notebooków!

    Facebook?
    Nie, dziękuję!

  • 5. Data: 2016-06-01 08:38:52
    Od: Trybun <C...@j...ru>

> [...]
    > Zastosowanie przyszłego nabytku:
    > MS Office, poczta email, przeglądanie www, oglądanie filmów - także

    Odradzałbym Asusa.. Nie to ze wytwarzają jakieś buble, ale ze względu na
    totalne olewanie wsparcia swojego sprzętu. Mam kilkanaście urządzeń tej
    firmy, jednak nic z tych urządzeń (poza routerem) nie miało aktualizacji.

  • 6. Data: 2016-06-01 10:00:08
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 1 Jun 2016 08:38:52 +0200, Trybun wrote:

    > Odradzałbym Asusa.. Nie to ze wytwarzają jakieś buble, ale ze względu na
    > totalne olewanie wsparcia swojego sprzętu. Mam kilkanaście urządzeń tej
    > firmy, jednak nic z tych urządzeń (poza routerem) nie miało aktualizacji.

    Popieram, mam tableta z Androidem (z górnej półki), też olali i został
    stary system. Poza tym ekran ma wadę, odkleja się na środku (taki jakby
    bąbelek się robi). Tę samą wadę widziałem na innym egzemplarzu tego samego
    modelu u znajomego. Szit. Dołożę jeszcze, że ich płyty główne mają problemy
    z USB i ...dziękuję Ci Asusie, więcej nie dostaniesz ani centa.

    --
    howgh
    szemrany

  • 7. Data: 2016-06-01 10:31:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 08:38, Trybun pisze:

    > Odradzałbym Asusa.. Nie to ze wytwarzają jakieś buble, ale ze względu na
    > totalne olewanie wsparcia swojego sprzętu. Mam kilkanaście urządzeń tej
    > firmy, jednak nic z tych urządzeń (poza routerem) nie miało aktualizacji.

    W laptopie żony (Asus) po upgradzie do W10 WiFi prawie przestało działać
    bo ledwo łapie zasięg w odległości 1-2 m od rutera, przed upgradem było ok.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-06-03 11:50:01
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-01 o 10:31, Chris pisze:

    > W laptopie żony (Asus) po upgradzie do W10 WiFi prawie przestało
    > działać bo ledwo łapie zasięg w odległości 1-2 m od rutera, przed
    > upgradem było ok.

    Na moim jeszcze bardziej wykazali bylejakość. Otóż wszystko wskazuje
    (programy diagnostyczne czy firmowa płytka dołączona do laptopa) na to
    że jest to model K73SV, natomiast na tabliczce znamionowej stoi jak byk
    że jest to model X73SV...

  • 9. Data: 2016-06-03 17:41:50
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2016-06-03 o 11:50, Trybun pisze:

> [...]
    > (programy diagnostyczne czy firmowa płytka dołączona do laptopa) na to
    > że jest to model K73SV, natomiast na tabliczce znamionowej stoi jak byk

    Starsi tubylcy tego pięknego kraju pamiętają towary w "opakowaniu
    zastępczym", więc może azjatyccy producenci wdrażają tę piękną,
    ekologiczną ideę ;)

    --
    mahe