  • 1. Data: 2011-01-08 08:28:28
    Temat: Darmowy serwer www
    Od: Radek <p...@w...pl>

    Witam poradzcie prosze chodzi mi o darmowy serwer www tak zebym mógł
    umiescić stronke ( jedno stronnicowa ) Gdzie najlepiej zeby nazwa była
    poważna
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-08 11:02:30
    Temat: Re: Darmowy serwer www
    Od: psychob <p...@g...cum>

    W dniu 2011-01-08 09:28, Radek pisze:
    > Witam poradzcie prosze chodzi mi o darmowy serwer www tak zebym mógł
    > umiescić stronke ( jedno stronnicowa ) Gdzie najlepiej zeby nazwa była
    > poważna
    > Pozdrawiam

    Poważna nazwa to może cba.pl (szkoda że nie cba.gov ;))
    --
    [ http://psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa
    [ VyB0ZWogY2h3aWxpIG1vxbxlc3ogY3p1xIcgc2nEmSB6YWplYmlz

  • 3. Data: 2011-01-16 14:06:16
    Od: www Trojmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 8 Sty, 12:02, psychob <p...@g...cum> wrote:

> [...]
    > --
    > [http://psychobsoftware.cba.pl/] <- strona domowa
    > [ VyB0ZWogY2h3aWxpIG1vxbxlc3ogY3p1xIcgc2nEmSB6YWplYmlz

    mnie się najbardziej podobają "poważne", biznesowe adresy mailowe typu
    słodkie, prawda ? :P

    jasc
    ---
    http://www.trojmiasto.biz.pl/wizytowki