  • 1. Data: 2011-01-06 22:14:02
    Temat: Skrypt jQuery - efekt
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Czesc!

    Nie wiecie moze jak sie nazywa efekt wykorzystywany na stronie
    http://higherthings.org/ do pokazywania skrotow informacji?
    Sekcja latest news na gorze strony: po lewej tresc, po prawej odnosniki do
    tytulow newsow, wszystko zamkniete w jednowymiarowym boksie.

    Jakos nie wiem czego szukac:) Taki dziwny slider to dla mnie, ale nie
    wygooglalem.

    Potrzebuje wedke, rybke zlowie sam:) No chyba ze ktos jest w stanie od razu
    polecic konkretny skrypt.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 2. Data: 2011-01-06 23:45:41
    Temat: Re: Skrypt jQuery - efekt
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 23:14:02 +0100, Gabriel Zastawnik napisał(a):

    > Potrzebuje wedke, rybke zlowie sam:) No chyba ze ktos jest w stanie od razu
    > polecic konkretny skrypt.

    Żaden gotowy skrypt nie jest potrzebny. Na moje oko to jest jakaś prosta
    kombinacja slideDown()/slideUp() i/lub animate().

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-01-07 11:45:07
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Widzę, że się zapomniało jak się świętuje 3(ech) króli???

  • 4. Data: 2011-01-07 14:50:06
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Widzę, że się zapomniało jak się świętuje 3(ech) króli???

    Tzn? :)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 5. Data: 2011-01-07 14:54:29
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Żaden gotowy skrypt nie jest potrzebny. Na moje oko to jest jakaś prosta
    > kombinacja slideDown()/slideUp() i/lub animate().

    Zazwyczaj wole skrypty gotowe, poniewaz w wiekszosci przypadkow posiadaja
    olbrzymie mozliwosci dostosowania do wlasnych potrzeb, sa czesto rozwijane od
    wielu miesiecy przy udziale grup programistow i sa po prostu w miare
    dopracowane. Zwlaszcza dla jQuery. Po co wywazac otwarte drzwi?:)

    http://bassistance.de/jquery-plugins/jquery-plugin-a
    ccordion/

    Akordeon lekko zmodyfikowany spelni swoją role:)

    Ale dzieki Borysie - wlasnie Twoja sugestia naprowadzila mnie na odpowiedni
    skrypt:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 6. Data: 2011-01-07 14:58:35
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Fri, 7 Jan 2011 15:50:06 +0100, Gabriel Zastawnik wrote:

    > Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tzn? :)

    Troll, zostaw.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 7. Data: 2011-01-07 16:20:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 15:54:29 +0100, Gabriel Zastawnik napisał(a):

    > Akordeon lekko zmodyfikowany spelni swoją role:)
    >
    > Ale dzieki Borysie - wlasnie Twoja sugestia naprowadzila mnie na odpowiedni
    > skrypt:)

    Mnie też pierwsze co przyszło na myśl to accordion, ale to nie do końca
    to. Do tego dość kiepsko działa wizualnie. Ale dobry skrypt tego typu
    faktycznie powinien pozwolić uzyskać podobny efekt.

    BTW: accordion masz w jQuery UI: http://jqueryui.com/demos/accordion/

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-01-07 16:55:09
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 23:14, Gabriel Zastawnik pisze:
    > Czesc!
    >
    > Nie wiecie moze jak sie nazywa efekt wykorzystywany na stronie
    > http://higherthings.org/ do pokazywania skrotow informacji?

    Zerknij sobie na jQueryTools. Np. coś takiego
    http://flowplayer.org/tools/demos/scrollable/site-na
    vigation.html.
    Ogólnie dość fajna biblioteka.

  • 9. Data: 2011-01-08 05:43:22
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Gancarski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Troll, zostaw.

    Ok:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 10. Data: 2011-01-08 08:05:08
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2011-01-07 15:54, Gabriel Zastawnik pisze:

> [...]
    >
    > http://bassistance.de/jquery-plugins/jquery-plugin-a
    ccordion/

    > Akordeon lekko zmodyfikowany spelni swoją role:)

    Ów kod z linku jest bezużyteczny jeśli ktoś nie ma myszki. Dodaj od razu
    sobie obsługę klawiatury :-)

    --
    Peter