  • 11. Data: 2013-01-26 10:23:37
    Temat: Re: Dekielek do Sony HX1
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:51039aed$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

    > Och, czarujące.
    > Ale nie sądzę, by coś ci po dało.

    Czarujący to jest twój kolejny, brawurowy popis językowy.
    Ale za to mamy wyjaśnienie, po co ci potrzebny kolejny dekiel.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2013-01-26 10:29:34
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Czarujący to jest twój kolejny, brawurowy popis językowy.
    > Ale za to mamy wyjaśnienie, po co ci potrzebny kolejny dekiel.

    to ze masz siostre prokuratorke jest dla ciebie powodem do dumy?

  • 13. Data: 2013-01-26 10:59:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > to ze masz siostre prokuratorke jest dla ciebie powodem do dumy?

    Siostra jest całkiem w porządku. Jako taka jest powodem do dumy. Zawód,
    to rzecz wtórna. Łuhu chwalił się posuwaniem jakiejś studentki prawa,
    która miała mu napisać pozew, którym mnie straszył, uważam, że taka
    studentka mogłaby czyścić buty prokuratorowi z kilkunastoletnim
    doświadczeniem, ale jakoś z uporem maniaka nie che mi dać szansy na
    przekonanie się o tym.

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2013-01-26 11:07:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-26 10:59, Yogi(n) pisze:

> [...]
    > studentka mogłaby czyścić buty prokuratorowi z kilkunastoletnim
    > doświadczeniem, ale jakoś z uporem maniaka nie che mi dać szansy na

    Następny polski bohatir, śmiechu warte.
    Z kim się jeszcze sądzisz, z sąsiadami, z rodziną?
    Brawo, ładne hobby.

  • 15. Data: 2013-01-26 11:23:56
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 11:07, Dawid pisze:

    > Następny polski bohatir, śmiechu warte.
    > Z kim się jeszcze sądzisz, z sąsiadami, z rodziną?
    > Brawo, ładne hobby.

    A co zostało tu napisane, może być ładnie użyte przeciw niemu. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2013-01-26 11:30:53
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-26 10:59, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > Siostra jest całkiem w porządku.

    aha. fajny oksymoron.

  • 17. Data: 2013-01-26 11:31:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-26 10:59, Yogi(n) pisze:

    > Następny polski bohatir, śmiechu warte.
    > Z kim się jeszcze sądzisz, z sąsiadami, z rodziną?
    > Brawo, ładne hobby.

    "Sądziłem się" raz, z dużym koncernem, wygrałem "w cuglach". Kilkanaście
    lat temu. Nie, nie jest to moje hobby. Masz jeszcze jakieś "mądrości" na
    mój temat, czy po prostu jesteś kolejnym analfabetą, niepotrafiącym
    czytać ze zrozumieniem?

    --
    Yogi(n)

  • 18. Data: 2013-01-26 11:32:49
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > lat temu. Nie, nie jest to moje hobby. Masz jeszcze jakieś "mądrości" na
    > mój temat, czy po prostu jesteś kolejnym analfabetą, niepotrafiącym

    ja bym sie wstydzil ze mam w rodzinie kogos z tzw wymiaru
    sprawiedliwosci, a na osiedlu to wrecz bym ukrywal bo by mi albo
    wpierdol spuszczali albo auto niszczyli co chwile.

  • 19. Data: 2013-01-26 11:34:51
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A co zostało tu napisane, może być ładnie użyte przeciw niemu. :)

    dawaj fote tej studentki :>

  • 20. Data: 2013-01-26 11:43:20
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 11:30, h.w.d.p. pisze:

    > aha. fajny oksymoron.

    K-wa, tylko inaczej. :)

    --