  • 1. Data: 2011-02-14 21:06:15
    Temat: Demontaz LPG
    Od: Biafra <x...@g...com>

    Slyszalem, ze wystarczy zdemontowac zbiornik i centralke, pozniej z
    papierkiem z seriwus do SKP, przeglad i wykreslenie z dowodu w WK?

    Pozniej mozna ewentualnie taka instalacje zamontowac znow?

    Wiem, ze niektorym sie moze to w glowie nie miescic, ale powiedzmy ze
    mam taka sytuacje ze musze.

    --
    Biafra

  • 2. Data: 2011-02-14 21:54:32
    Temat: Re: Demontaz LPG
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-02-14 21:06, Biafra pisze:
> [...]
    >
    > Pozniej mozna ewentualnie taka instalacje zamontowac znow?
    >
    > Wiem, ze niektorym sie moze to w glowie nie miescic, ale powiedzmy ze

    Jak trafisz na ślepego diagnostę to tak :) a takich nie brakuje niestety
    :( Jak trafisz na normalnego to zapomnij, że Ci przejdzie taki numer
    będziesz musiał wszystko wyciagnąć

  • 3. Data: 2011-02-15 13:43:37
    Od: Biafra <x...@g...com>

    W dniu 14.02.2011 21:54, qnick pisze:

    > Jak trafisz na ślepego diagnostę to tak :) a takich nie brakuje niestety
    > :( Jak trafisz na normalnego to zapomnij, że Ci przejdzie taki numer
    > będziesz musiał wszystko wyciagnąc

    OK, a moze ktos przerabial taka sytuacje?

    --
    Biafra

  • 4. Data: 2011-02-15 20:34:07
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Biafra" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > OK, a moze ktos przerabial taka sytuacje?

    Możesz zdradzić jaki to może mieć cel ?

  • 5. Data: 2011-02-15 20:58:44
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-02-15 13:43, Biafra pisze:
    > OK, a moze ktos przerabial taka sytuacje?

    Osobiście kilka razy, ale nie jako właściciel auta tylko diagnosta :)

  • 6. Data: 2011-02-15 22:18:49
    Od: Biafra <x...@g...com>

    W dniu 15.02.2011 20:58, qnick pisze:

    > Osobiście kilka razy, ale nie jako właściciel auta tylko diagnosta :)

    Mozesz napisac cos wiecej? :)

    --
    Biafra

  • 7. Data: 2011-02-15 22:36:40
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Mozesz napisac cos wiecej? :)

    Ty pierwszy!

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2011-02-16 00:20:23
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Biafra <x...@g...com> napisał(a):

    > OK, a moze ktos przerabial taka sytuacje?

    przerabialem. To byl jeden z niewielu przypadkow w moim życiu kiedy musialem
    pojechać na przeglad i wyrzucić pieniądze na śmietnik. To zeby mniej wyrzucić
    odkręcilem reduktor. Wykupilem przegląd bez gazu. Trochę w okienku nosem
    kręcili ale powiedzialem ze rezygnuję z gazu. Zrobili i dali jakiś kwit. Kwit
    wyrzucilem reduktor zalożylem i jeszcze długo i szczęśliwie jeżdzilem
    samochodem bez przegladu na gazie.

  • 9. Data: 2011-02-16 00:43:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 23:20:23 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    nie ma to jak pochwalić się oszustwem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2011-02-16 01:29:47
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia piÄ&#65533;knego Tue, 15 Feb 2011 23:20:23 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukaĹ&#65533;:

    Ĺ&#65533;mietnik. To zeby
    Zrobili i

    > nie ma to jak pochwaliÄ&#65533; siÄ&#65533; oszustwem

    Jakim oszustem? Na przegląd przyjechałem na benzynie.