  • 1. Data: 2023-09-06 12:03:26
    Temat: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Tak słyszałam, jak dwie małolaty gadały, że iPhone.
    A Kruger&Matz też dobry

  • 2. Data: 2023-09-06 12:38:49
    Temat: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Monika Głowacka w news:ud9ii6$jgr$2$monika.g@news.chmurka.net
    > Tak słyszałam, jak dwie małolaty gadały, że iPhone.
    > A Kruger&Matz też dobry

    pytanie pomocnicze: dlaczego bardzo dorosli musza miec iphone?

  • 3. Data: 2023-09-06 12:46:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.09.2023 o 12:03, Monika Głowacka pisze:
    > Tak słyszałam, jak dwie małolaty gadały, że iPhone.
    > A Kruger&Matz też dobry

    Dla szpanu, bo przecie to są drogie rzeczy. Ale po co oldbojom iPhone`y,
    to już nie mam pojęcia. Taki telefon miał sens tylko w czasach gdy nie
    było konkurencji z dotykowymi ekranami.

  • 4. Data: 2023-09-06 13:25:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.09.2023 o 12:38, 1634Racine pisze:
    > Monika Głowacka w news:ud9ii6$jgr$2$monika.g@news.chmurka.net
    >
    > pytanie pomocnicze: dlaczego bardzo dorosli musza miec iphone?

    Ja bym chciał iPhone dla jego skanera 3D i CAT z powodu kamery IR.

    Robert

  • 5. Data: 2023-09-06 13:40:20
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:ud9lan$2fd09$2@dont-email.me
    [.............]
    > Dla szpanu, bo przecie to są drogie rzeczy. Ale po co oldbojom iPhone`y,

    np po to, aby w czasie zebran w korpo polozyc na stole swego iphone'a.
    przeciez nie samsunga,czy huawei, czy jakis inny zlom :)

  • 6. Data: 2023-09-06 14:07:27
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Wańkowski w news:ud9ncp$m8d$2$Robert_W@news.chmurka.net
    > Ja bym chciał iPhone dla jego skanera 3D i CAT z powodu kamery IR.
    > Robert

    chyba, ze tak; jako nieprzecietny uzytkownik tel. byc moze potrzebujesz
    lidara, bo byc moze chcesz robic mapy 3d okolicznych pol i zagonow, w
    dodatku super obiektywy np. leicowskie, to za malo do zdjec nocnych
    (doslownie: prawie bez swiatla), byc moze - jesli nadejdzie jakas
    pandemia - chcesz sygnal, ze uwaga! czlowiek w odleglosci mniejszej niz np.
    2 metry, byc moze chcesz wiedziec, jakie wymiary ma autobus, albo piramida,
    byc moze chcesz wirtualnie=lidarowo urzadzac mieszkanie, byc moze chcesz
    mierzyc temperatury przechodniow, kotow i piecow.
    wowczas popieram :)

  • 7. Data: 2023-09-06 14:27:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.09.2023 o 14:07, 1634Racine pisze:

> [...]
    > piramida, byc moze chcesz wirtualnie=lidarowo urzadzac mieszkanie, byc
    > moze chcesz mierzyc temperatury przechodniow, kotow i piecow.

    Nie, z czystej ciekawości techniczno-technologicznej. Ale trochę drogo,
    bo za każdą blisko 2 kzł.

    Robert

  • 8. Data: 2023-09-06 18:33:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ud9ii6$jgr$2$monika.g@news.chmurka.net>
    user Monika Głowacka pisze tak:

    > Tak słyszałam, jak dwie małolaty gadały, że iPhone.

    ładny i kanciaty, wyróżniający się.

    W biedniejszych krajach można przyszpanować.

    Dlaczego ruski i Rumun za pierwszą wypłatę leci i kupuje
    najdroższego iPhone?

    Bo ten typ tak ma. Musi bo się udusi.

    https://www.apple.com/uk/shop/buy-iphone/iphone-14-p
    ro

    > A Kruger&Matz też dobry

    może i dobry ale jest natychmiastowe skojarzenie
    Polak = oszust
    pewnie tani chłam do środka zamawia.
    od Polaka i od Iveca z daleka

    lepiej wybrać coś pośrodku

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2023-09-06 20:43:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Sep 2023 12:03:26 +0200, Monika Głowacka wrote:
    > Tak słyszałam, jak dwie małolaty gadały, że iPhone.
    > A Kruger&Matz też dobry

    To sobie kup K&M i uzywaj - taka jest najlepsza odpowiedz :-)

    J.

  • 10. Data: 2023-09-06 21:02:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.09.2023 o 20:43, J.F pisze:

    > To sobie kup K&M i uzywaj - taka jest najlepsza odpowiedz :-)

    Uderz w stół a nożyce się odezwą? :)

    Robert