  • 1. Data: 2023-09-05 20:45:24
    Temat: gdzie (w w-wie) naladowac PRZEZ ADAPTER baterie smartfona
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy ktos wie, gdzie (w w-wie) mozna naladowac PRZEZ ADAPTER baterie
    smartfona?

  • 2. Data: 2023-09-06 08:36:53
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wyjmowane baterie?
    Nie za dużo możliwości?
    Widziałem jakiś ładomat w centrum handlowym, chyba na Bemowie gdzie Carrefour, ale w
    piny mu nie zaglądałem.

    -----

  • 3. Data: 2023-09-06 12:02:08
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 05.09.2023 o 20:45, 1634Racine pisze:
    > czy ktos wie, gdzie (w w-wie) mozna naladowac PRZEZ ADAPTER baterie
    > smartfona?

    Ładomaty na dworcu Zachodnim widziałam.
    W Złotych Tarasach można pedałować patrząc przez szybe a smartfon się
    ładuje.
    To lokalizacje w Warszawie w których się poruszam najczęściej.

  • 4. Data: 2023-09-06 12:28:24
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Monika Głowacka w news:ud9ifo$jgr$1$monika.g@news.chmurka.net
    > Ładomaty na dworcu Zachodnim widziałam.
    > W Złotych Tarasach można pedałować patrząc przez szybe a smartfon się
    > ładuje.
    > To lokalizacje w Warszawie w których się poruszam najczęściej.

    bateria bez tel.
    chodzi o cos takiego:
    https://stroysystems.ru/pl/for-car/universal-chargin
    g-for-frog-batteries-how-to-use-universal-charger-fr
    og-convenient-and-easy.html